Ik vroeg me af wat jullie van mijn temp kaart je vinden, dit is nu al de derde maand op rij dat mijn temp niet echt stijgt na mijn eisprong terwijl ik er zeker van ben dat ik mijn ei krijg is er toch niet echt een verhoging te merken... ben ook al 3 maanden op rij netjes op 28/29 dagen ongesteld... kent iemand deze ervaring ?
temp je ech elke keer op dezelfde tijd en slaap je ongeveer even veel uurtjes? vorige maand is je eitje denk ik op dag 14 geweest maar FF geeft geen kruis aan omdat je in de periode voor je eitje ook je temp vaak wat hoger is.. deze maand is je eitje denk ik op dag 15 geweest.. de daling van vandaag hoeft nog niets te zeggen. na je ei moet je temp minimaal 3 dage hoog zijn of aan het stijgen zijn. maar FF geeft pas een kruis als je temp 3 dagen hoger is dan je gemiddeld basale temp. vaak wanneer je je dieptepunt heb gehad met je temp en hij gaat daarna stijgen en blijft stijgen is op de dag van de laagste temp je eitje gesprongen of gaat die dag springen.
Hey bedankt voor je mening, ik temp altijd smorgens rond 07.45 u dus daar kan het niets mee te maken hebben, ik wacht nog wel even af wat men temp gaat doen.. ik maak me enkel wat zorgen dat mijn temp nooit echt tegen de 37.0 aankomt.????
nu heb ik weer een dip sinds vandaag, maar zit nog niet aan NOD !!! heb wel twee uur minder geslapen als normaal, kan dat zo snel een afwijking geven????
Hoi Hitchke! Wat betreft die 37 graden...je hebt een best lage coverline temp dus zo hoog als 37 denk ik niet dat je zal komen. Het is bij iedereen anders. De dip van vandaag op DPO 9 kan een innesteling zijn maar het hoeft ook niet te betekenen hebben. Hoe geleerd we ook zijn, er zit niets anders op dan afwachten. SUcces de komende daagjes! *kris doet "hoog hoog hoog met die temp" dansje voor Hitchke!*