hmmm.. Ik vind Bastiaan leuker dan Bastian, Bastian doet me denken aan Bastion Hotel. Maar eigenlijk.. vind ik ze beide niet bij Dylan passen.
Heb gekozen voor Bastiaan, vind het geen mooie naam en zou dan eerdervoor Sebastian kiezen...maar dat past nit bij Dylan..maar Bastiaan/ian ook niet echt..... lastig....
Bastian als in Sebastian? (op z'n Engels dus?) In dat geval vind ik het wel leuk bij Dylan, klinkt ook Engels.
Dank voor julie reacties! Het uitslag van de poll is op het moment 50/50 dus ook niet doorslaggevend Als jullie een leukere naam bij Dylan weten hoor ik het ook graag, want ik kom er echt niet uit.
Ik vind Bastiaan een mooiere naam, maar Bastian mooier bij Dylan. Dat klinkt wat meer Engels-achtig (snappie?).
Ik vind de namen niet bij Dylan passen. Ik zou idd ook meer een engelse naam kiezen. Dylan en.... Julian (op z'n engels uitgesproken) Jason Mason Jake Nick Mick Fender Jamie Zoiets?
2x de D willen we niet en ik vind de naam te lang. Eigenlijk wil ik het liefst een letter 0f 5 met 2 lettergrepen niet beginnend met D, H 0f S. H0e langer ik er 0ver nadenk, h0e minder leuk ik Bastia(a)n vind. Die valt dus 00k af. Terug bij af....