msn gehackt?? help!

Discussie in 'De lounge' gestart door cindybaby71, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

als ik mij wil aanmelden op msn krijg ik de melding; er zijn ongebruikelijke activiteiten op dit account;
    heeft dit nog iemand gehad? en wat kan ik doen? er staat mobiel nummer ingeven maar dat heb ik maar niet gedaan,iemand dit ook al eens gehad?

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Als je wel gewoon je account in kan, meteen wachtwoord veranderen.

3. cindybaby71

Nee helaas kom ik er niet meer in,ik krijg direct deze melding.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Kom je wel in je hotmail account ?

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dan is er te veel spam verstuurd via jou mail adres ( die melding krijg je dan als je via hotmail.com probeert in te loggen )

Wat je kunt doen is naar de link gaan die ze geven zoveel mogelijk invullen en dan word je account weer geactiveerd en dan gelijk je wachtwoord veranderen. En dit elke maand doen!

6. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    kom je wel je hotmail in???????? zoja daar je ww veranderen

7. cindybaby71

nee helaas kom ik nergens in. het is het hotmail account van mijn dochter en volgens mij heeft ze idd spam verstuurd.pfff eb zij zich maar afvragen hoe dat nu kan;)

bedankt iig ik ga eens de gegevens invoeren zover als ik kom,het is nl al een account van 10jaar zoiets;)

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    kan ook onbewust zijn hoor... als zij een virus heeft , verspreidt zich dat via spamlinks in msn. Mijn oude msn account is steeds online (in mn nieuwe msn) terwijl ik er toch echt niet achter zit, en stuurt dingen , waaronder naar mij.

9. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    je kan via je hotmail wachtwoorden veranderen als je er niet inkomt staat er een linkje waar je prive dingen moet invoeren zoals welke naam mappen heb je in je account enz meestal binnen een dag kan je er dan weer in

10. cindybaby71

ja idd want er wordt ook spam vanuit haar mail adres gestuurd nar haar zelf en ze zegt ze weet niet waar het vandaan komt;) we hebben inmiddels alles ingevuld en we zouden binnen 24 uur bericht krijgen. ben benieuwd;)

Deel Deze Pagina