Wat vervelend! Ik zal me ook heel slecht voelen.. Maar snap het wel. Mag ik vragen in welke buurt je woont ?
jammer dat wij hem niet in huis kunnen nemen aangezien onze hond(kruising malteser /tsji-tsu) nogal een pitbull is in gedrag naar andere honden toe.... anders hadden wij hem zo in huis genomen,want mijn kids zijn gek van grote honden hihihi en wij ook!!! echt jammer...succes met je lieve hond!
ik zou als ik jou was toch proberen om een oproep op mp te zetten. wij hebben dit met 1 van onze 2 honden ook gedaan ( en idd wel een bedrag erbij zodat je echt geintereseerde krijgt) we hebben een aantal flut reacties gekregen maar ook 1 hele leuke. we zijn samen met de hond naar de mensen toe gegaan ( 2.5 uur rijden) we hebben ze kennis laten maken en zijn er een halve dag geweest, daarna zijn we weer naar huis gegaan, toen hebben we alle 2 een bedenktijd genomen,om te kijken of hun het graag wilde en of wij er goed gevoel bij hadden. een aantal dagen later is de hond opgehaald! en echt ze had geen beter huisje kunnen krijgen!! het is nu 2 jaar geleden en we hebben nog steeds contact we krijgen vaak foto's en soms komen ze deze kant op en kunnen we de hond weer even zien! ik zou het gewoon proberen! je weet het nooit! gewoon een keer afspreken met de mensen en kijken of je een goed gevoel erbij heb!
@sneeuwpop, zo gauw we thuis zijn begint het met jeuk aan de ogen, benauwd zijn, hoesten. Als onze zoon de dag op het KDV doorbrengt of bij opa en oma is er niets aan de hand en zo gauw we thuis zijn begint het. Zo zijn we erachter gekomen. We hebben hierover ook al gesprekken gehad met het CB en de HA.
Wat sneu voor jullie,hoop dat jullie snel een lief baasje hebben,als we niet al 2 honden zouden hebben zou hij zeker bij ons mogen komen wonen..... Stertke en succes
ik heb niet verder gelezen dan jou oproep, kijk eens op forums of bij de golden retriever club zelf!?? sterkte, het is heel moeilijk zeker omdat hij al 8 jaar is....hoop echt dat hij een fijn huisje krijgt en niet in het asiel komt op deze leeftijd maargoed je doet je best en meer kun je niet doen...
Weet iemand nog een fijn huisje voor onze schat? Tot nu toe heeft onze zoekactie nog niets opgeleverd
Oh ik zou hem zo van je over willen nemen maar helaas heb ik het nu nog te druk om er een hond bij te kunnen hebben. En hij verdient wel aandacht natuurlijk! ik weet hier in de buurt ook zo niemand die een hond erbij kan nemen. sorry
overigens hebben mijn ouders hun hond via een bemiddelsbureau afgestaan. (hij had heel veel aandacht en beweging nodig en mijn ouders werkten allebei, mijn moeder maar halve dagen maar dat was al te lang) ze hebben toen een super baasje gevonden!
Kan je geen doorverwijzing krijgen naar de allergoloog? Zou zo zonde zijn om het beestje weg te doen en er blijkt anders.
o ok maar kan dr bv ook wat anders zijn in je huis wat anders is bv planten, meer stof, pluche beesten of anders een allergietest, probeer anders eens de druppels van dr. vogel polliosan (ofzo) eens mssch helpt dit bij hem hier kon ik n.l goed mee en samen met een hond iid ook allergie voor hond. ik heb n.l ook hooikoorts en had een grasplant op de kamer met alle gevolgen vandien, vandaar m,n vraag ligt het idd aan de hond??? of kijk hier s www.shhh.nl er zijn posten maar ze opereren landelijk. sucses mooie hond hoor helaas door de ondervacht kan ik m niet hebben, honden zonder ondervacht kan ik wel doen. net een kat in huis genomen waar een kindje ook allergisch voor was. sucses een hele mooie hond hoor petje af. zit nog ff te denken aan stel je kan de hond een week naar familie doen of vrienden of opvang en dan s gaat kijken hoe t dan is met de kids??? het is z,on mooie hond wil je de les niet lezen maar is het zeker dat t aan de hond ligt snap je?
maar weet je hoe hij is met poesjes? wij hebben een kitten van 5 maanden vind het een gaaf beest verder