Hulp gezocht!!!

Discussion in 'De lounge' started by Puck1, Mar 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Neem eens contact op met de mensen vor deze site:
    HondenHerplaatsingen
    maar meld je ook aan op Het grootste openbare honden forum van Nederland en laat hem daar in de herplaatsingshoek neer zetten....
    dan vergroot je je kansen aanzienlijk..!!

Wij kunnen verder niks betekenen heb al een stafford en een golden en onze golden kan absoluut niet met andere reutjes dus dat wordt knokken...

2. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even een lijntje uitgegooid bij mijn schoonouders. ze hebben vroeger altijd honden gehad. Zelf ben ik erg bang voor honden dus wij kunnen hem geen goed huisje bieden. Maar ik wacht even af of mijn schoonouders het leuk zouden vinden om weer een hond te hebben. mijn schoonvader is net met pensioen dus die heeft tijd zat!

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    moet ik anders een oproepje op facebook zetten? Weet maar nooit..

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

helaas hebben we hier 2 honden en ik ben bang ze een 3e niet accepteren ik zou het met alle liefde doen
    want hier zin we echt gek op honden
    ik hoop dat je een goede baasje zal vinden
    erg sneu dat je lieve beessie weg moet doen
    ik wens je al het goeds toe

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    @sneeuwpop, ja ligt echt aan de hond, als onze hond meegaat naar opa en oma of ergens mee heen op visite dan heeft hij het ook terwijl als we dr zijn zonder hond er niets aan de hand is. Het huis houden we goed stofvrij omdat ik zelf ook allergiën heb (niet voor onze hond overigens) en planten heb ik niet, overal laminaat en weinig knuffels voor onze vent, leren bank, allergie proof zeg maar dus ja.

6. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    @Gabymv2, ik weet niet hoe hij met poesjes is, die hebben we nl niet en ook niet in de familie. Als hij ze buiten ziet wil hij er wel achteraan, maar dat laten we natuurlijk niet toe dus hoe hij er echt op reageert weet ik niet. Nu is die van jullie natuurlijk nog heel klein en onze hond is over het algemeen wel heel voorzichtig naar jonge beesten toe.

7. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    @Jo85, dank je ik zal eens even gaan kijken op je linkjes.
    @Fluitekruid, Da's lief van je, ik ben benieuwd wat ze zeggen.
    @Moontje2008, dat mag wel ja, ik heb zelf ook al overal oproepjes staan, maar zo bereiken we natuurlijk nog meer mensen.
    @mamamanuela, ja 3 hondjes is ook wel veel he en die van jou moeten het ook maar net pikken als er nog een bijkomt. Moet je je aandacht nog meer verdelen.

8. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

puck ik wil je anders wel mee helpen om een goed huisje voor je te vinden
    heb vele connecties hoor het anders wel van je
    succes meid vind het echt heel erg vervelend allemaal voor je:(

9. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

Oct 5, 2011
    1,748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn schoonouders zien het niet zitten helaas. succes met je zoektocht naar een lief baasje.

10. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

Ben in flinke discussie met mijn man hahaha Hopelijk win ik whahahaha:p

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat wou ik ook voorstellen.

12. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    meld je aan bij :

Het Golden Retriever Forum • Inloggen
    doe daar een oproepje

of bij:

Forumregels

daar zitten allemaal golden retriever liefhebbers... die je vast helpen!

13. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Hogmanay. Golden Retrieverkennel. | Goldendonkeys.

je zou Myr kunnen contacteren.... zij hebben een stichting die herplaatsingen verzorgen... je blijft dan bijv wel voor de hond betalen.... en zij zoeken dan een plaats voor je hond.... ook vangen zij zelf honden op die oud zijn..... zijn echt schatten van mensen.... ze heeft ook veel contact in de honden wereld misschien kan zij je helpen....

14. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Ik heb donderdag m'n eerste behandeling NAET gehad en ik moet echt zeggen dat het een kans van slagen heeft. Die therapie werkt ook voor kinderen (via moeder). Ze denkt bij mij nog 2 behandelingen nodig te hebben. Honden allergie is echt makkelijk aan te pakken volgens haar.

Meid als je je hond nog wil houden is dit echt het proberen waard. Mijn therapeut heeft ook een kindje die allergisch WAS voor haar hond, dat is helemaal opgelost met deze therapie.

Succes!

Groetjes jopa

15. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    @mamamanuela, dat zou ik heel fijn vinden, dank je wel voor het aanbod. Zo word de kring om een fijn huisje te vinden alleen maar groter met een grotere kans op slagen.

@Fluitekruid, jammer, lief van je dat je het hebt gevraagd!

@Gabymv2, oh jee een flinke discussie? Het moet wel leuk blijven hoor;) Ik hoor nog wel van je, maar niet ten koste van weet ik wat! Zoals je relatie haha.

16. Puck1

Puck1 Bekend lid

Feb 3, 2009
    979
    9
    18
    @jopa1000, fijn dat het jou zo goed helpt, ik ga dr eens achteraan.

@zogelukkig, onze hond is al een paar dagen weg geweest, huis goed schoon gemaakt en toen werd het beter. Hij heeft natuurlijk ook een flinke bos haar.

@evelien69, ik zal je link eens gaan bezoeken, dank je.

17. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

Helaas heb verloren :(
    krijg gek genoeg niet me zin :( maar ik zal je wel verder helpen zoeken :)

18. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Heel erg vervelnd voor je zeg! Al heel mijn leven heb ik weer een hond willen hebben, jammer genoeg heb ik niet genoeg tijd omook een hond te houden. Als je al meerdere dagen werkt dan vind ik het erg sneu als hij dan helemaal alleen thuis is. Het hondje van de buurman jankt bvb ook de helft van de tijd terwijl hij denkt dat het allemaal wel kan zo alleen.
    Vind het erg jammer, maar moet je toch een nee verkopen :(

Ik hoop dat jullie snel een leuk baasje vinden voor hem

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

Jul 23, 2008
    3,640
    322
    83
    Ik krijg helaas ook niet mijn zin :( Hou wel mijn oren en ogen open voor je! Heb het ook tegen mijn zusje gezegd, en die werkt veel met honden dus misschien weet zei iemand...

20. Within

Within Niet meer actief

Weet je al wat meer?

Share This Page