Hoi Ik ben nog erg vroeg maar heb jullie hulp nodig! Ben opzoek naar een jongensnaam en meisjesnaam dat bij de zusjes past... Zoë & Loïs. Het liefst een naam met tweede letter o en derde letter met puntjes maar geen noëll of joëlle. Verder zijn andere namen ook erg leuk! Groetjes
Gefeliciteerd! Jaëlle Siënna Viënna Yaël Lastig.. zonder trema vind ik de volgende namen mooi passen: Faye Yara Lily Gwen Tess Posy Dana Dean Owen Otis Noah Sam Milo Nino
Voor een jongen, beide eisen: Zoë, Loïs en Joël Zoë, Loïs en Roël Voor een meisje, beide eisen: Zoë, Loïs en Noëlla Zoë, Loïs en Noëmi Hieronder nog wat namen met trema, ander teken en met als 2e letter o: Voor een jongen: Zoë, Loïs en Björn, Damiën, Daniël, Diëgo, Diëm, Gabriël, Jonah, Joshua, Noah, Nolan, Roan, Romijn, Timéo, Tobias Voor een meisje: Zoë, Loïs en Aïsha, Alaïa, Amé, Amélie, Anaïs, Bodil, Dané, Esmée, Félin, Gaëlle, Henriët, Jaël, Juliët, Maël, Marèl, Mariël, Mona, Muriël, Niké, Noé, Nora, Nori, Nové, Rhodé, Romy, Rosa, Roxy, Siënna, Viënna, Viviën Favoriet bij mij zijn: Zoë, Loïs en Björn Zoë, Loïs en Anaïs
- m - Boël - Boëlle [boo-well] Joën [djoo-enn] Noën Aloë [zoals de plant aloë vera] Biën - Biënne Briël - Briëlle Giën - Giënne Siël - Siëlle - j - Roël - Roëll [roo-well] Noïc - Noïck [noo-wik of noo-wiek] Jörn Briël Maël Kaël Ruël
Spreken jullie Zoë uit als Zowee of Zowie ? Als het Zowee is, dan kunnen ook jongensnamen als Boï [Boo-wie], Roï [Roo-wie]. Als het Zowie is, dan rijmen die namen te zeer
Roïn Loïc Of niet helemaal aan de eisen: Boaz Kaän, Kaïn Noam, Noah, Noak Joas, Joah Björn Maël, Naël Jaïr Roan Tobe, Toby Bodhi Morris Olaf Jonah, Jonas Joren Jort, Jorrit Nolan Jordan