Hulp/Herkenning/Raad gezocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvette2311, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Aangezien ik als de dood ben voor wat je allemaal kan vinden op het internet als je zoekt op je klachten, dacht ik....laat ik het gewoon hier vragen :)

Woe 22-07 was de 1e dag van mijn menstruatie
    Vervolgens net aan 3 dagen " ongesteld" geweest en zeker nog een week bruin/rode afscheiding gehad.

Do 30-07 begon de druk ivm de eisprong (die ik altijd een aantal dagen voor de eisprong heb en altijd rechts in mn lies hihi) en zondag was dit op zn heftigst (althans dat dacht ik) en dat zou idd volgens mijn cyclus ook de dag van de eisprong zijn.

Ma 03-08 overdag eigenlijk geen last meer gehad van mijn eiprong en dat zou dan ook kloppen als ie geweest is.
    Nacht van Ma op Di heb ik krom gelegen van de pijn in mn rechterlies en vooral onderbuik (baarmoeder?).

Di 04-08 was mijn onderbuik nog heel gevoelig en rechterlies beetje druk gevoel.

Vandaag eigenlijk alleen die druk in mn rechterlies nog.

Ik vraag mij af wat dit is....

Eisprong? Lijkt mij eigenlijk redelijk onmogelijk
    Innesteling? Lijkt mij ook onmogelijk zo snel
    Reis van het ei voelen? Kan dit uberhaupt?
    Iets anders? Maar ja, wat dan?

Iemand die dit herkent? Of die mee kan denken?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Cyclusberekeningen zeggen niet zoveel. Vaak doet een eisprong niet wat een berekening zegt wat ie moet doen!

Datgeen wat je voelt en bijna al een week aanhoudt, kan heel goed het groeien van je follikels zijn. Zodra deze pijn helemaal weg is, is je eisprong geweest. Kans is dus groot dat je eisprong een dezer dagen nog plaats zal gaan vinden.

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Een innesteling vindt gemiddeld tussen 5 en 9 dpo plaats.
    Als ik jouw verhaal zo lees is dat zeker een mogelijkeid. Maar goed....daarbij natuurlijk het welbekende verhaal. Je lichaam kan soms vreemde dingen doen....zeker als je hoopt op zo'n mooi wondertje ;)

Ik duim voor je meis!

4. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Be happy,
    Het is alleen we zo dat ik al sinds het stoppen vd pil (ruim een jaar geleden) de eisprong altijd rond hetzelfde moment heb en die berekeningen dus ook al sindsdien bij houd.
    Eisprong lijkt mij daarom echt niet van toepassing.

Samsie,
    Als je ervan uitgaat dat de eisprong zondag was, lijkt het mij wat vroeg voor een innesteling toch?

5. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    sorry...ik was inderdaad van die donderdag uit gegaan.
    Ik begrijp dat je niet met ovulatietesten werkt?

6. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee klopt, maar dat komt omdat ik altijd mijn eisprong voel en weet uit onderzoeken toen ik zwanger wilde worden van mijn zoon dat hetgeen wat ik voel elke maand ook echt mn eisprong is.

7. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verder niemand die het herkent of een idee heeft?

8. Yvette2311

Yvette2311 Actief lid

12 feb 2015
    267
    0
    0
    NULL
    NULL
    De druk in mijn rechterlies is er nog steeds.
    Ook erg veel afscheiding sinds vandaag en af en toe krampjes in mijn onderbuik.

Weet echt niet wat ik hiervan moet denken...

Deel Deze Pagina