In navolging op het topic "welke man vinden jullie vreselijk om te zien", nu welke vrouw vinden jullie vreselijk om te zien. Ik zal aftrappen : Marijke helweger Catwoman (iekkkkss) Halina van reijn Amy winehouse (van nu, voorheen vond ik haar er best leuk uitzien) Tori spelling Donnatella Versace En even voor de mensen die niet weten wie Catwoman is:
Bridget Maasland, sorry maar ik heb helemaal NIKS met haar. Lieke van Lexmond, idem dito, vind haar zo stom overkomen en daar erger ik me aan. Idd ook Patty Brard, heel overdreven, blehhhhhhh
Patricia Paay.. Vroeger vast een hele mooie vrouw maar nu echt vergane glorie, het is echt tijd dat ze haar haar en make-up een beetje aan past aan haar leeftijd. Vooral die vreselijke dooie poes op haar hoofd is wel aan een update toe
Oh echt? Ze is inderdaad behoorlijk over de top, maar ik zou er voor tekenen hoor als ik er op mn zestigste nog zo uit mag zien
Idd Patty Brad en Marijke Helwegen, maar ook: Rita Verdonk Nicolette van Dam (sorry vind ik echt een schaap) Yolanthe Cabau van Casbergen - Sneijder (zo nep) Wendy van Dijk (ook zo'n schaap)
Nou voor zo'n lijf op die leeftijd teken ik ook hoor daar niet van, daarover niets dan lof! Het is meer die verschrikkelijk dikke make-up laag en die enorme haarstukken die haar voor mij zo lelijk maken
heb je weer even caroline tensen irene moors ( bah zo hyper) marijke helwegen froukje de both nicolette van dam la paay bridget maasland yolanthe sneijder silvie van der vaart eigenlijk ook kim holland lieke van lexmond dat was het wel geloof ik
kim feenstra is wel leuk om te zien, alleen als zij haar mond open trekt, knap je gelijk af. mn vriend heeft eens naast haar in de trein gezeten, die stem, vreselijk.
Patty Brard Yolanthe Sneijder Barbara Barend Nicolette Kluiver Dewi Sugar Lee Hooper (RIP) Cher (die zangeres) En nog vele anderen.
Klopt ja, ik zag haar nog een paar dagen geleden op tv omdat ze getrouwd was. En als je haar hoort praten dan denk je gelijk: "Praat niet zo raar"