Heb je toevallig nog op het hondenforum rondgevraagd? Daar zitten ook een aantal liefhebbers van herdershonden die ook met die honden trainen. Zit bv ook een agent bij. Ik denk dat je daar wel eens op het juiste spoor gezet kan worden voor een (blijvende) oplossing voor de hond. Of in elk geval voor zo lang als dat het nodig is.
Nee, nog niet, ook nog geen tijd voor gehad om eerlijk te zijn. Voor nu is dit even een goede oplossing en wanneer er wat meer rust in de keet is en ook weten hoe het gaat aflopen (min of meer) kunnen we betere beslissingen maken. Want gaat het om weken? Dan kan het misschien met deze oplossing, worden het maaaaanden, is misschien een andere oplossing beter. Nu is nog maar dag 3, pas na 7 dagen kunnen de artsen een betere inschatting maken.
Ik zou ook op hondenforums informeren, en dan het liefst op een forum van het specifieke ras van de hond. Op Facebook zijn ook vaak groepen van specifieke rasliefhebbers, daar worden ook vaak oproepen geplaatst voor herplaatsingen of hulp gezocht/geboden. Daar kun je vaak goede contacten opdoen die je op de één of andere manier kunnen helpen. Succes! Lief dat jullie je zo over de hond ontfermen!
Prima, maar mocht je naar een meer blijvende oplossing zoeken dan heb je in elk geval een idee waar je hulp kunt vinden. Eerst maar hopen dat jullie buurman gaat herstellen. Sterkte met afwachten en inderdaad fantastisch dat jullie je zo over hem & de hond ontfermen!
Zeker weten! Ik ben al heel blij met goede tips. En een aantal mensen bij elkaar weten nu eenmaal meer dan 1
Oh en inmiddels ben ik vrij zeker van haar naam. ik dacht al dat ze zo heette maar wist het niet zeker. Toch maar even aan buurman gevraagd, die knikte dat dat haar naam was.