Hulp in de huishouding

Discussion in 'De lounge' started by Agter, Jun 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,186
    35,873
    113
    Nou, dan ligt het misschien ook aan de regio waarin je woont, want hier in de buurt zijn meer dan genoeg mensen die voor 10 euro aan de slag gaan, zelfs iemand die maar 7,50 vroeg. Had een advertentie geplaatst met 10 euro per uur en binnen 1 dag had ik 23 reacties.

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb ook sinds 3 weken een hulp. Ze krijgt 12,5 per uur en komt nu 3 uurtjes per week omdat ik mijn arm heb gebroken. Als ik straks weer wat dingen zelf kan dan komt ze 1 x in de 14 vdgn 3 uurtjes voor de grote dingen.

3. Poppe

Poppe Bekend lid

Dec 3, 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Onze schoonmaakster komt elke week 2 uurtjes en krijgt 12,50 per uur, dus 25 euro per keer.

Ik geef niet meer of minder als ze wat eerder of later klaar is. Wil niet dat het dan opeens vaak 'uitloopt' omdat er dan meer te verdienen is, en heb ook geen zin om op de klok te kijken. Ik zorg voor 25 euro, en zij zorgt zelf dat ze ongeveer 2 uur bezig is.

Ben heeeeeeel blij met onze schoonmaakster, ik hoef nooit meer zelf wc of badkamer te doen, of stofzuigen... geweldig!

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook 10 euro per uur.

5. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

wij betalen onze huishoudelijke hulp 10 euro per uur en daar is ze heel tevreden mee. Ik hoef niets te zeggen, ze bepaald haar eigen koers en ik vind het eigenlijk altijd prima. Soms doet ze er zelfs de was bij. Standaard is stofzuigen, stof afnemen, wc's/badkamer en de keuken. We hebben een schandalig groot huis, dus ik ben daardoor wel snel tevreden. Ik snap dat als ze de was heeft gekozen, het hele huis een te grote klus is. Dan help ik zelf op andere vlakken mee.

Share This Page