gisteren bracht mn vriend quacemole-dip mee en dan niet die van dorito's zelf maar een of ander vaag merk, nou echt heerlijk zeg! daar hoef je het zelf niet voor te gaan maken! vraag me alleen af of dat overal te koop is? deze komt bij de digros vandaan maar daar komen we verder niet vaak.
Van het merk Santa Maria hebben ze 'm ook bij de Plus. AH heeft ook zoiets volgens mij (van Casa Fiesta..?)
Ohhh nee ik als echte guacemoleliefhebber vind die potjes zo vies! Haha gelukkig dat smaken verschillen he Doe mij maar lekker verse avocado's!
ja ik hou ook van stukjes erin en die zitten er ook in! bedankt dan weet ik iig dat ze ze ergens anders ook misschien hebben!
ik doe meestal een rode ui fijn snipperen, wat knoflook, avocado prakken, limoensap peper en zout naar smaak ook eens een keertje met een klein blikje kikkererwten erdoor heen gedaan, ook erg lekker doe er lekker nachochips bij of serveren bij taco's, tortilla's, burrito's
Ik prak advocado, knoflook erbij, wat ui de ene keer neem ik wit, dan rood, wat je persoonlijk lekkerder vind. Ik heb zo'n flesje citroensap, half theelepeltje daarvan erbij, kan ook vers, maar dat heb ik nooit in huis als ik trek heb in guacamole Dan is het klaar, enkel nog op smaak brengen met peper en zout. Ooooh zie dat het recept al is gegeven hihi