Eh ja, is dat zo gek? Ik woon in de stad en hier komen ze echt niet voor minder dan 12,50 per uur, althans niet iemand die ik met een gerust gevoel alleen in mijn huis laat. Die van ons is wat duurder maar ik hoef zelf helemaal niks te doen en heb het geld er voor over.
Oooh ik wou dat ik het geld ervoor had, het lijkt me zo ontzettend fijn als er iemand was die de belangrijkste dingen ff deed. Het is hier nooit helemaal schoon, helemaal niet sinds m'n zwangerschap.
wij hebben er echt geld voor vrijgemaakt. het is absoluut niet zomaar over (helaas ) Daarbij zijn wij overgestapt van zorgverzekering waardoor er 80 euro per maand minder uitgegeven wordt en nu kan het er af zeg maar!
15 euro is in bepaalde regios heel normaal hoor. zeker in de stad. maar wat dachten jullie wat een schilder, timmerman, startenmaker etc zwart vraagt???????? die vragen zo 30 euro per uur hoor
Dit topic brengt mij op het idee om op zoek te gaan naar een interieurverzorgster voor 4 uur in de week. Vanaf februari gaan wij verhuizen naar een huis dat qua inhoud dubbel zo groot is dan het huis waarin we nu wonen. Daarbij is er nog een kindje op komst en werk ik doorgaans 24 uur op locatie en dan nog weleens een paar uur thuis. Dus geen overbodige luxe. Kortom, fijn dat ik dit topic even geopend heb. haha Waar ik zelf overigens op let. We hebben al eerder een interieur verzorgster gehad een paar jaar geleden. Ik vind het wel prettig als iemand wat ouder is. Een soort moederfiguur. Verder vind ik details belangrijk. Bijvoorbeeld dat onder de bank geen stofwolken meer liggen en dat er geen vingerafdrukken meer op de deuren staan. Ik vind inderdaad referenties belangrijk.
Luna, bedankt voor je reactie en wat gaaaaaf! Jules een brusje!! Ik kom later kijken welke oktoberbeebs nog meer een brusje krijgen, jeetje wat leuk zeg ;stuiter:
Thanks Uksie, ja we zijn super blij. Vanavond weer een echo!!! Ik wist niet dat jij het was Bij jou alles goed?