hulp internetbundel

Discussion in 'De lounge' started by wonderteam, May 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#1 wonderteam, May 2, 2012
    Last edited by a moderator: May 2, 2012
    Dames, ik ben een leek :D

Ik heb een sim-only abbonenment bij simpel. Dit bevalt mij prima.Nu was gisteren mijn telefoon kapot gegaan, dus ik heb een nieuwe gekocht. Ik heb er nu 1 waar ik ook mee kan what's appen thuis op de wifi.
    Nu vind ik dat wel handig als ik dat ook onderweg kan.
    Ik ben niet van plan verder te gaan surfen enzo op internet, dus het gaat mij er alleen om dat ik internet heb om te what's appen.

Nu kan ik bij simpel kiezen uit meerdere mb's.
    Wat is het handigst?

50 mb 2,50 euro
    200mb 5,00 euro

Ook kan ik kiezen voor een buitenbundel activatie. Dan betaal ik éénmalig 9,95 en heb dan geen internetbundel, maar heb wel een gprs verbinding voor what's appen dan toch? Als ik dan wel surf op het internet moet ik dara apart voor betalen.

alvast bedankt voor reageren :D

2. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Als je heel weinig buiten je wifi whatsappt, dan zou 50 mb genoeg moeten zijn. Alleen berekenen de meeste operators veel geld per mb als je daar overheen gaat.
    Ik zou dan voor 200 mb gaan, dan zit je veilig en 2,50 extra is dan wel de moeite waard, denk ik.
    Succes :D

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja daar heb je idd een goed punt :D thnx :)

4. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    daarbij komt, dat je er snel aangewend raakt en dan toch nog even snel gaat kijken op zp etc... :)

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Whatsapp loopt via internet, in het buitenland dus ook. Ik denk dat ze met gprs bedoelen dat je je routeplanner kan blijven gebruiken.

Je moet trouwens wel altijd je whatsapp uitzetten anders blijft hij in een soort onderwaterscherm continue verbinding met internet maken.

Share This Page