Hoi, Wij zijn er bijna uit voor een meisjesnaam, alleen neig ik iets meer naar L.ara en mijn vriend neigt iets meer naar L.ynn. Ik ben ook heel benieuwd wat jullie ideeen bij deze twee namen zijn! Vind het wel belangrijk dat mensen er geen 'tokkie' of anderzins ordinaire associaties bij hebben Voor een jongen zijn we er nog lang niet uit dus mogelijk kom ik daar later op terug Gelukkig hebben we nog even
Als ik moet kiezen Lara. Lynn koppel ik inmiddels aan alle Jazzlynns en varianten. Ben ook niet zo’n fan van de Y.
Ik heb Lara gekozen. Zie ik een lief, vlot meisje bij voor me. Lynn vind ik op de een of andere manier een ontzettend nietszeggende naam. Doet me niks, krijg er niet echt een gevoel bij. Beetje grijze muis idee.
L.ynn heb ik altijd al van gegruweld. Heb er het gevoel bij alsof de naam Evelyn verne*kt wordt. L.ara ben ik ook geen fan van. Vind het een beetje een hondennaam. En denk ook meteen aan Lara Croft (maar dat is niet persé een slechte associatie). Sorry voor mn ongezouten mening maar ik heb dus niet gestemd zoals je snapt. PS: als ik echt moet kiezen dan verkies ik Lar.a boven Ly.nn.
Lynn! Moet bij Lara denken aan een meisje van het kamp hier. En dat meisje is nogal losbandig dus die associatie heb ik.
Lara! Er zat vroeger een Lara bij mij in de klas, heel lief meisje was dat. Positieve associatie mee dus. Lynn doet mij ook niet veel...
Ik ken ook een hondje Lara dus dan is de associatie snel gemaakt, maar vind het wel een mooie naam. Ben iets meer fan van Lana omdat ik die klank wat vriendelijker vind. Lynn prima, maar voor mijn gevoel een beetje geweest..
Ik zou gaan voor Laura. Lara inderdaad meer een hondennaam. Lynn een prima naam, maar een beetje gewoontjes.
Zeker Lara. Lynn heb ik ook minder mee. Zeker niet lelijk maar idd minder uitgesproken dan Lara. Ik hou wel van een beetje pit in een naam.