Hoi! Wij zijn opzoek naar een jongensnaam voor onze tweeling. Eén naam staat al vast dat is Gijs. Welke naam vinden jullie leuk bij Gijs?
Gijs & Tim Gijs & Nick Gijs & Daan Gijs & Pim Gijs & Luuk Gijs & Hidde Gijs & Jim Gijs & Duuk Gijs & Sem Gijs & Bram Gijs & Pepijn Gijs & Sven Gijs & Lars
Leuke naam Gijs! Er zijn ook al veel leuke opties genoemd, maar ik doe ook nog wat suggesties: Mees Noud Jens Vince Teun (niet mijn smaak maar past wel goed!) Jaap Derk Daaf
Gijs en Teije Gijs en Teun Gijs en Gust Gijs en Jules Gijs en Lou Gijs en Nand Gijs en Flor Gijs en Ward Gijs en Guus Gijs en Mon Gijs en Wies Gijs en Nolle Gijs en Tijl Gijs en Ties Gijs en Achiel Gijs en Cisse Gijs en Cesar Gijs en Basil Gijs en Fil Gijs en Odiel Gijs en Bavo Gijs en Celle Gijs en Rein Gijs en Klaas
Gijs & Jort komt als eerste in me op. Verder: Bart, Faas, Finn, Flip, Jens, Joep, Jorn, Kris, Lars, Loet, Mart, Moos, Nick, Niek, Rens, Rick, Rolf, Sieb, Skip, Stan, Stef, Ties, Tijn, Twan, Vick, Wolf
Wat me nog meer te binnen schiet Wander Jan Siebe Sepp Harmen Joris Wim William Doris Pieter Douwe Jidde Arne Johan Sil