Hulp keukenmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door kimmv2, 14 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmv2

kimmv2 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.069
    448
    83
    Ik heb een phillips keukenmachine en net wilde ik smoothies maken.
    Blijkbaar zat het onderste onderdeel niet goed vast dus toen ik en sinaasappelsap in kiepte liep het door het apparaat heen zo t aanrecht op.

Kan ik de keukenmachine nu nog gebruiken of is het mechanische gedeelte nu gevaarlijk?

2. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Als het elektrische gedeelte niet nat is geworden (aansluiting enzo) is er niks aan de hand. Maar ik zou het wel naspoelen met water ;), hoewel het geen mieren tijd is…toch wel een beetje goor

3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.292
    25.759
    113
    Dat ligt eraan waar en of er vocht in openingen van het apparaat is gekomen.
    Ik zou proberen hem zo goed mogelijk schoon te maken en eventueel even op zijn kop zetten, zodat als er vocht in zit het eruit kan lopen.

4. kimmv2

kimmv2 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.069
    448
    83
    Het vocht komt aan de onderkant uit zijn roosterplaatje zeg maar.
    Er zit een roostertje wat de bodem bedekt en waar de stekken ook uit komt en daar liep hey vocht ook uit maar daarin zit de electra ook.

Anders denk ik maar open schroeven om te zien hoe het er uit ziet.

Bijgevoegde bestanden:

5. Merlino

Merlino Fanatiek lid

21 sep 2021
    2.286
    3.965
    113
    Vrouw
    Ik zou hem ook open schroeven idd. En dan even goed schoonmaken, laten drogen en weer in elkaar zetten. Kan me niet voorstellen dat dat een probleem oplevert bij een keukenapparaat (je zal toch niet de enige zijn die dit heeft toch?)

Deel Deze Pagina