Wij zijn er inmiddels over uit dat de roepnaam L.eon wordt. Maar nu nog graag een 2e en eventueel een 3e naam. Mijn man wil graag de traditie voortzetten met zijn doopnamen. Zo heette zijn opa ook en zijn vader heet ook zo. Ik vind ze echter te ouderwets en totaal niet mooi. Misschien kunnen jullie helpen om er iets van te maken wat er nog enigszins op lijkt. Het gaat om de namen H.enricus J.ohannes. Mij zou het ook wel leuk lijken om de naam van mijn vader er in te verwerken, maar is geen must. Zijn namen zijn J.an D.iederik.
Ik ben heel saai wss want vind bij L.eon het net prachtig om ouderwetse namen te zetten . Mss L.eon Henri Jannes ?
Bedankt voor jullie hulp. Ik vind L.eon Henri Yannick (ik zou het dan met een Y schrijven) wel leuk, dus dat zou het zomaar eens kunnen worden.
Hen.ricus Johan.nes: Henri Haio/ Hajo/ Haijo Hanno Heino Hein Nio Joeri Jannes Jannick/ Yannick Jaron/ Yaron Jonne Rick Rico Roan Rohan Senna (de laatste letters van Johan.nes omgedraaid) Hans (best veel letters komen overeen: de s, de e, de n en de h en Hans is dan de naam die daar weer de meeste letters van heeft) Overall: zowel in Jan als Johan.nes zit Jan en zowel in Henri.cus als Diede.rik zit Ric/ Rik (Rick dus). Le.on Jan Rick of Le.on Rick Jan. Heeft toch ook wel weer wat om ze alle vier te vernoemen Zeker zo na 4 meiden Uit Diede.rik los kun je natuurlijk ook nog Erik, Dré, Dirk, Derk/ Derek of Diede halen.