Hulp met aflezen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sassyhoneybee, Apr 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sassyhoneybee

Apr 2, 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik heb even hulp nodig. In het linkervenster staat overduidelijk een streep. In het rechtervenster heb je een roze venster met in het midden een lichte streep. Wat betekent dat precies? Ik kan er heel duidelijk een streep uit opmaken... Is dat dan positief of negatief?

Test trouwens 's middags gedaan en niet met ochtendurine.

Help aub :)

Attached Files:

2. toeter

toeter Fanatiek lid

Dec 1, 2012
    1,313
    1
    0
    de streep in het testvenster is wit, en zou roze moeten kleuren
    als een test een witte streep is, dan is hij negatief

3. DotjePK

DotjePK Bekend lid

Nov 11, 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik sluit me aan bij toeter, deze test is negatief.
    Hoe veel na je NOD zit je?

4. Lotte30

Lotte30 Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,110
    0
    0
    Ik werk bij moeilijke jongeren met een geestelijke
    Limburg
    Ik sluit me ook aan bij toeter..
    Het streepje moet volgens mij roze zijn en niet wit..

5. Sassyhoneybee

Apr 2, 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit eerlijk gezegd nog voor m'n NOD. 5 mei is m'n NOD. Maar alles wijst erop dus ik dacht; laat ik eens een test doen.

Denken jullie dat het nog verschil uitmaakt of ik het nogmaals met ochtendurine doe of niet?

6. Sillepil

Sillepil Actief lid

Jan 20, 2010
    376
    4
    18
    NULL
    NULL
    Als je voor je NOD zit zou ik het zeker opnieuw proberen met ochtendurine. Je hebt erg vroeg getest dus je HCG zal in de ochtend hoger zijn mocht je zwanger zijn.

Deze test is in ieder geval negatief.

7. SorP

SorP Lid

Apr 26, 2013
    52
    0
    0
    Voor je NOD testen is een slecht idee en dan zeker met urinetest. Voor zover ik weet, kan je minimum 4 dagen voor NOD met bloed uitslag zelfs pas testen.

Urinetest meet gemiddeld maar pas vanaf 10 hcg waarde geloof ik, sommigen zelfs pas vanaf 50.

's ochtends testen maakt zeker ook verschil omdat dan de hcg waarde op z'n hoogst is, zeker vroeg in de zwangerschap, als ik jou was zou ik wachten tot je NOD en die ochtend nog eens testen, heb je een duidelijker antwoord!

Ik hoop op een positief resultaat voor je!

8. Sassyhoneybee

Apr 2, 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet zelf ook wel dat het eigenlijk nog te vroeg is... Maar ben zo ongeduldig als de pest. Het zou enorm welkom zijn en dan zijn mijn borsten ook nog eens uit het niets enorm gegroeid. Tel dat bij de andere symptomen op en dan wil je gewoon testen.

Bedankt voor bovenstaande uitleg. Dit helpt mij enorm. Ook om mijn geduld te bewaren (en geld te besparen.... Elke keer een negatieve test tikt behoorlijk aan). Ik zal wachten tot na m'n NOD. Raden jullie nog een bepaalde test aan?

Super bedankt!

9. SorP

SorP Lid

Apr 26, 2013
    52
    0
    0
    gb merk zou heel rap al hcg meten heb ik gehoord.

Dat je ongeduldig bent snap ik volledig!
    Ik ben nu eingenlijk een week over tijd, krampen, pijn in borsten, hoofdpijn, af en toe eens missellijk en dan nog gezwegen over mijn humeurswisselingen. Maar kan het mij allemaal ook gewoon inbeelden want mijn testen zijn allemaal negatief...
    Ik ben ook voor mijn NOD al beginnen testen omdat ik niet kon wachten ..

10. Sassyhoneybee

Apr 2, 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gb merk? Que? Die heeft even uitleg nodig....of bedoel je clearblue? Die heb ik liggen.

In het begin dacht ik geen symptomen te hebben, maar dan denk je wat langer na en lees je hier op het forum en denk je; dat heb ik ook! Alleen had ik zelf niet door dat mijn borsten groter zijn geworden (ze doen geen zeer) totdat mijn vriend me erop wees en een brede grijns had; alsof hij dat een probleem vindt!

Gaaaaaah!! Ik ben ongeduldig. Heb al vaker testen gedaan (zeer teleurstellend), zit ook nog ergens in een ontpillen fase dus het is allemaal zo... Nouja je begrijpt het denk ik wel. En dat na een week (in gedachten houden dat laatste keer klussen 19 april is geweest)... Gekkenwerk!

11. DotjePK

DotjePK Bekend lid

Nov 11, 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik heb tot 3 dagen na NOD nog negatief getest..... uhm......zie voor verdere info banner:D:D Beetje geduld dus

Kruidvat testen zijn trouwens goed en niet zo duur

12. Sassyhoneybee

Apr 2, 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super gefeliciteerd! Ik zal van de week eens bij de kruidvat langsgaan. Mijn NOD is 5/7 mei. Nou denk ik mijn geduld nog verder op de proef te stellen want ik zit vanaf 13/18 mei in NYC. Mocht ik daarna nog steeds niet gemenstrueerd heb dan doe ik een test. Als ik het vol kan houden.... Spannend!

13. ilona0903

ilona0903 Actief lid

Apr 18, 2013
    114
    0
    0
    Limburg
    Kruidvat 2 voor 5 euro vond ik ook fijn..!! Ook de clearblue digital met weken indicator.. die is net zo gevoelig als van kruidvat. Die is wel iets duurder. Ik heb ze bij de etos gekocht. 2 voor 16 euro. Het voordeel van die clearblue is dat jij geen getuur hebt naar streepjes maar meteen duidelijkheid..!! Ik had al 5 positieve testen in 48 uur tijd van kruidvat, het waren wel lichte testen maar toen ik zwanger zag staan geloofde ik het pas echt..!! Ik teste pas 6 dagen naar mijn NOD positief. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger volgens mijn eigen berekening.

Succes..!!

14. Sassyhoneybee

Apr 2, 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog een test van clearblue liggen, maar volgens mij niet met weken indicator. Of is dat standaard?

Ik wacht nog wel een tijdje met het gebruiken van de clearblue. Hij is best prijzig en als ik nog even geduld heb tot na m'n NOD en de 'goedkopere' geven me een positieve uitslag dan zal ik de clearblue gebruiken om mijn vriend een geweldige dag te bezorgen. Van de week even kijken bij Kruidvat. Heten die ook echt '2voor5' ?

15. Vertrouwen

Vertrouwen Niet meer actief

Nee, ze kosten 2 voor 5 euro. ;) Zijn gewoon Kruidvat eigen merk testen. Zitten in een breed rechthoekig blauw doosje! ;)
    De duurdere Kruidvattesten (fuchsia doosje) zijn ook gevoelig en goed, die geven een + maar zijn wel een paar euro duurder.
    Succes! Ik hoop het voor je!

16. DotjePK

DotjePK Bekend lid

Nov 11, 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Dank je;):D Succes met je geduld:D:D

Die heten niet 2voor5, maar dat kosten ze :D. Er zijn ook andere van kruidvat. Over clearblue weet ik niet zo veel, veel te duur ;). Ik lees wel veel negatieve verhalen over de predictor testen. Maar ik blijf bij de goedkope van t kruidvat. Ook omdat ze relatief snel positief testen.
    Bij een positieve test van kv heb ik extra getest met een test van sensitest (dacht ik) en die was negatief....

17. Sassyhoneybee

Apr 2, 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt meiden! Ik zal eens rond gaan kijken. Ik verlies wel al vanaf afgelopen woensdagavond met elke keer een dag er tussen een druppel bloed (de ene keer rood, de andere keer bruin) of bij het afvegen is het dan even roze. Maar niet meer dan een druppel en niet achtereenvolgend. Wel last van m'n darmen. Grotere borsten. En nog meer symptomen. Ik wijt die enkele druppels aan innesteling,,, geen gek idee toch?

18. SorP

SorP Lid

Apr 26, 2013
    52
    0
    0
    Neen, Carrefour sorry, Quid? heten ze denk ik, 't zijn roze, ze zitten ook per 2 maar zijn wel iets duurder

Oh ja nog eentje vergeten, heel veel jeuk onder mijn navel... echt vervelend... maar ja, kan niets zijn natuurlijk

Die van Carrefour ben ik net gaan halen en morgenochtend ook nog maar eens testen... zit ook nog zo in een ontpillingsfase denk ik... Best vervelend zo onzekerheid

Zo lang zou ik ook niet kunnen wachten denk ik toch. Ben ook heel benieuwd voor je! Ik zou gewoon testen op NOD :)

19. DotjePK

DotjePK Bekend lid

Nov 11, 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Nee hoor geen gek idee (duim, duim, duim dat je niet ineens ongesteld wordt :D)

Share This Page