Noa is nu 6 maanden en krijgt sinds 2 weken wat fruit en groente. Nu waren de bio potjes van de kruidvat in de aanbieding (2+2 gratis) dus die heb ik nu gehaald. Alleen zit daar in de potjes voor 4 en 6 maanden 200 gram. In de potjes van 4+ van olvarit zat 125 gram. Ik vraag me af hoeveel jullie je kindje rond de 6 maanden gaven. Mag ze echt zo'n potje van 200 gram eten? Het lijkt me zo veel. Heb haar nu de helft gegeven, maar als ik haar haar gang laat gaan zou ze denk ik zo meer eten. Hoop dat iemand tips voor me heeft..
Bij 6 maanden mag ze dan zo'n groot potje lijkt mij. Anders deden ze er wel minder in. Overigens wil mijn dame maar een paar hapjes. en de meeste soorten gaat ze van spugen. dus even geen fruit hier.
ja is op zich ook logisch natuurlijk, maar vind t zo veel haha.. vervelend dat jouw meisje er zo van moet spugen
sem eet vaak ook een groot potje hoor. Ik geef hem net zoveel als hij wil max een groot potje wel he haha. Ps kom je niet meet gezellig mee kletsen bij de febr mamas haha
Ja hoor, een heel potje mag/kan prima.. Je kindje geeft zelf wel aan wanneer het genoeg is. Wij gaven/geven L. fruit naar behoefte met de max. op 200 gram..
is een beetje 'verwaterd' sinds Noa geboren is. Ze had reflux en had t heel zwaar en druk met een huilende baby. Verder nog het werk erbij, maar het gaat nu een stuk beter dus ik kom wel weer ff bij jullie kijken
ons manneke die krijgt nu ook al fruit, maar die is nu 4 maanden, heb ook alleen maar van die grote potjes in huis... Maar daar geef ik hem dan de helft van.. en de andere helft krijgt hij de volgende dag..
Ik ben bij 5 maanden begonnen met groente. Bij 5,5 mnd fruit erbij en vanaf 6 maanden heb ik die grote potjes fruit gegeven die hij al vrij snel helemaal leeg at. Veelal geeft je baby zelf wel aan wanneer hij genoeg heeft, maar zo'n potje van 6 mnd leeg eten mag dus gewoon hoor