ze kwam al om half 6 voor de fles van half 7 dus een uurtje gerekt. Terwijl het wel moeilijk ging. Nu ligt ze weer lekker in d'r bedje. Gaapte telkens maar is het er nu nog niet mee eens.. Ik doe haar laatste fles nu om 22.30 ongeveer kijken hoe dat gaat. Anders zit er mij net iets te veel uren tussen als ik pas om 00.00 de fles geef
hoi, hier fles gehad om 18u45 ze heeft 170 cc gedronken, dus denk dat ze vandaag voor de eerste keer wl ne keer de 825 zal hebben ze zit vandaag al aan 710cc dus. ik dacht ook rond 22u30 laatste fles te geven. nu slaapt ze int park. vandaag is ze niet in haar bed geweest. wanneer denk jij de nachtfles te hebben dan??? gr
ik weet niet hoelaat ze komt. DAt wachten we maar af. Hopelijk slaapt ze tot 6.30 maar dat redt ze niet denk ik. Als ik haar om 22.30 niet een fles geef en pas om 00.00 ben ik bang dat ze om 4.00 komt. Hopelijk slaapt ze tot minimaal half 6. Ben benieuwd. Ze heeft wel soms doorgeslapen van 22.30 - 6.30
daar hoop ik nog niet op. dat heeft yinthe nog nooit gedaan. ze heeft 3 keer geslapen van 22u tot 5u. maar das al meer as dikke week geleden. dus tot 6u zolang dat gaat ze niet halen. ik gok rond 4u dat ze gaat komen en dan weer rond 8u ofzo gr
Hier de laatste 2 nachten ook steeds om 4 uur en 8 uur. Ze heeft het ook weleens langer volgehouden! Lees hier dus meerderen die met 4,5 week 6x120 geven? Dacht dat het best aan de maat was? Vanmiddag een keer 150 gegeven en hiermee redde ze het 4,5 uur, toen wakker gemaakt. Komende flessen maar weer 120/4. Ik wil morgen aan CB vragen of ik ook 150/5 (voor de nacht) kan proberen, weet niet of ik dan niet teveel voeding geef over de hele dag. Als ze dan van de nachtvoeding afkomt kan het wel lijkt mij, maar ik betwijfel of ze dat al kan. Langste keer doorslapen was tot 5:45 uur. Maar dat was een keertje...Ze is wrs nog net geen 4 kilo...
Zo rek ik het ook idd. Soms valt ze weer in slaap en dan moet ik dr wakker maken voor een voeding ( voelt ook een beetje krom, maar anders zit er misschien weer veel te lang tussen?) Maar nu dus niet. Nu vanavond is ze ook best onrustig. 2 uur na de voeding, huilerig en veel krampjes gehad vanavond. Ook bezoek gehad dus waarschijnlijk moe en overprikkeld en te onrustig om de slaap te vatten. Dan is het lastig rekken. Zeker als je weet dat ze rozig wordt van een fles en daarna wel gaat slapen
hoi hoi, hier kwam ze vanmorgen om 05.10. Eerst proberen te rekken met een liedje maar helaas. toen 60+2 gemaakt en weer terug gelegd toen moest ik haar om half 7 wakker maken. Toen heeft ze iets meer als 35 cc laten staan. Ga vanavond de laatste fles 180+6 geven kijken wat ze daarvan op drinkt en hoelaat ze dan morgenvroeg komt. Komt ze gewoon dezelfde tijd dan laat ik de laatste fles gewoon 150+5. Heb haar om 7.00 terug gelegd. Was zelf nog zooo moe en toen heeft ze geslapen tot half 11.
Wat een lekkere slaper! En wat lekker toch dat ze het pikt, die 60cc. Als mijn dochter snachts komt dan verschoon ik dr eerst en leg ik dr daarna met een tut in bed en maak ik dr fles. Ze ligt helaas nooit weer te slapen als ik terugkom dus dat rekken zie ik hier echt nog niet gebeuren. Vanmorgen was het hier 5 uur!! Was er blij mee: 6 uur gemaakt vannacht Heb wel gewoon een volle bak gegeven maar ze liet 30cc staan van de 135 ( zo gek na 6 uur?) Ben dr nog altijd niet uit hoe laat ik de dag handig vind om te beginnen. Meestal komen we rond 8 uur uit ( dan komt ze zelf) en denk dat ik dat ook wel het prettigst vind omdat ze dan nog weleens wat eerder een fles zou mogen hebben zonder dat we dan meteen niet meer uitkomen voor de nacht. Geen stress van rekken dus. Vanmorgen kwam ze op die 105cc ook al na 3 uur en een kwartier ( 8:15 uur). We moesten naar het CB en ze is al die tijd wakker geweest, alleen een hazeslaapje in de auto en 1 op schoot. 3 uur en 3 kwartier later heb ik de vlg fles gegeven met wat rekken, want ze huilde al eerder van de honger. Ik heb op het CB gevraagd over het ophogen. Maar ze woog nog net geen 4 kilo en kreeg al eigenlijk aan de ruime kant ( wat ik al dacht). Dus liever niet... ze zou het zelf aangeven door onrustig te worden. eerder te komen etc. Dus ook geen 150/5 geven voor de nacht... Nu wil ik niet eigenwijs zijn, maar ik ben daar nog niet geheel over eens Nu zit ik het nog goed uit, we komen nog elke dag mooi rond. Maar als die nachtvoeding nu structureel tegen het einde van de morgen aan zit dan lijkt het me, net als Bumpie doet, wel een idee om toch wat meer te geven zodat de nachtvoeding misschien vervalt en er gewoon een vroege ochtendvoeding komt. Maar goed, er zt hier totaal geen logica in wat betreft doorslapen dusss..
ze wou hier na de fles van half 11 niet slapen. Om 1 uur echt huilen in haar bedje maar het was geen honger. dus ik denk ga maar eindje wandelen. Maar in de reiswieg van kinderwagen nog huilen. dus haar in maxicosi gezet en dan is het maar 2 minuten en ze slaapt onder het rijden. NIet echt goed maar ze moet toch slapen??? Zit nu te denken aan een hangmatje in de box. Iemand ervaring?
Niet zelf gebruikt. Maar zie er ook het nut niet zo van in. Bedoel je ivm het schommelen ervan, dat ze dat prettig vindt? Dan zou ik misschien nog eerder zo'n electrisch wipstoeltje kopen die heen en weer kan schommelen en kan trillen, komt misschien nog het meest overeen ook met een rijdende auto? Mijn meid is de laatste 2 dagen ook meer wakker dan anders. Kan soms van voeding tot voeding wakker blijven (en dan geef ik de voeding vaak ook wel iets eerder ivm huilen). Geen idee of de krampjes nu meer opspelen of dat ze gewoon de slaap niet kan vatten en wat meer overprikkeld raakt?
ja zat me ook net te bedenken dat het beetje weg gegooid geld is we hebben al een schommeltje daar wil ze op dat moment ook niet in. Ze heeft nog uurtje geslapen in de maxicosi. En nu ligt ze heerlijk in d'r bedje te slapen
hoi dames hier is ze wakker van half 9 deze morgend en heftz e geslapen van 12 tot 13U en dan samen met mij in bed van 14u tot 14u30 en dat is het weer voor vandaag. gisteren was het een goede dag. mocht ook wel na 9 slechte dagen. mss trug serie van minder goede begonnen. succes
Wat slaapt ze weinig!! Ongelofelijk! Maar snachts wel aan 1 stuk? ( ok met af en toe een voeding dan?) Nou ja, zolang ze stil en rustig is?? Hier vanmorgen dus aldoor wakker en vanmiddag en vanavond moest ik dr steeds wakker maken voor en voeding. Doe dit dan om de 3,5 uur zodat ik goed uitkom vanavond. Hopelijk slaapt ze vannacht dan nog...
nee nee doorslapen niet vorige nacht fles om 22u30 4u15 8u45 n rustig is ze niet altijd hoor, ja als ze bij mij ligt of zit, maar oh wee as ze alleen ligt dan kan mejuffer krijsen hoor. gr
nou gisteravond een fles 180+ 6 geprobeerd maar ze drinkt dan nog niet eens 150 cc op. dus dat doen we maar niet weer. Ze kwam ook om 4.00 dus toen 60 cc gegeven en ze is weer heerlijk in slaap gevallen tot 6.30. toen heeft ze 150+5 opgedronken. Nu ligt ze weer heerlijk te slapen sinds 8.00
Ik was idd benieuwd of ze nog doorsliep op die fles... maar nee dus. jammer! Maar goed, waarschijnlijk was het nog te vroeg? Nou wat ik nu dan heb... Gisteren gewoon 120/4 gegeven om 23 uur en de hele avond moest ik dr al wakker maken. Ik vroeg me serieus af of ze nog wel zou slapen vannacht... TOT 6:30!!! Om 4 uur hoorde mn man dr een beetje steunen, maar was wrs in dr slaap. Om half 7 ene klein huiltje dus toen sprong ik er direct uit om onze oudste niet wakker te maken. Fles gemaakt en eenmaal boven was mevrouw alweer stil... twijfelde of ik m wel moest geven. Ze was wel wakker maar huilde verder niet. Wat zouden jullie doen?? Ik heb m maar wel gegeven, vond het anders ook zo zonde van de fles en vond het ook een beetje griezelig zolang zonder voeding . Ze was ook best gulzig in het begin, maar moest wel mn best doen om hem helemaal leeg te krijgen. Ik vroeg me ook af: kan ik niet beter ook 60cc geven en dan rond 8 uur de dag beginnen? maar ik vond half 7 eigenlijk ook best een heel nette tijd. Ga het vandaag dus proberen op 5 flessen. Dan hoef ik haar waarschijnlijk ook niet steeds wakker te maken na 3,5 uur maar kan ik dr zelf laten komen na 4 uur. Ben erg benieuwd hoe het gaat, desnoods misschien ergens op de dag een fles van 150/5 als we niet dreigen uit te komen? Of voor de nacht 150/5 als we echt rond 21:30 uitkomen ofzo? En ben ook benieuwd of ze dan nog wel doorslaapt met minder vulling op de dag??
ik zou haar zelf voor de voeding laten komen vandaag. en eventueel de laatste fles 150/5 aanbieden. Ik zou gewoon de dag starten om 6.30 dan kom je 's avonds rond 22.30-23.00 uit. Lijkt me een fijne tijd.
Denk dat ik het zo ook maar ga doen inderdaad. Moet ze alleen niet een paar keer na 3,5 uur al komen. En dan die laatste sowieso 150/5 of alleen als we echt al om 22 uur gaan uitkomen?
hoeveel weegt ze? want 5 x 120/4 = 675 cc en 1x 150/5 erbij zit je op = 710 cc zou gewoon proberen of ze 150 drinkt ze mist vandaag natuurlijk wel een fles.