Wat zou jij tegen Beatrix willen zeggen?

Discussion in 'De lounge' started by Nora1983, Jan 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Onze Bea treed af. Ik vind het een goed moment, al vind ik het ook wel erg jammer. Ze is een fijne vrouw.
    Wat zou jij tegen Beatrix willen zeggen?

Ik in ieder geval dit:
    Lieve koningin, al ben ik niet zo koningsgezind, ik vind het toch erg jammer dat u aftreed. Hoewel u het ook wel verdient na jaren hard werken. U stond altijd achter uw volk, in welke omstandigheid dan ook. Ik wens u een fijn pensioen, gaat u maar genieten van uw vrije tijd, hobby's en vooral de kleinkinderen! Maar wilt u zich zo af en toe nog weleens even laten zien?

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Ga genieten! ;)

3. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Gebruik die tijd om naar de kapper te gaan. (Ja flauw)

4. Username

Username Niet meer actief

Niks. Ik ken haar niet en voel de behoefte ook niet. Ik snap heel goed dat ze aftreedt maar begrijp al die heisa eromheen echt niet. Ze heeft groot gelijk, maar dat hoef ik niet tegen haar te zeggen.

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zou van alles willen zeggen, maar vooral: Goed gedaan, en dank u wel.

6. Username

Username Niet meer actief

Zou t geen echte helm zijn? Dat ze gewoon mooi haar blijkt te hebben? :D

7. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik zou willen zeggen; dat ze eindelijk moet gaan genieten ze heeft immers lang gewerkt, en ik zou ook oprecht willen weten waarom ons land het hoogste belasting betaald om het koningshuis van hun goederen te willen voorzien, terwijl andere landen in de economische crisis daar heeft het koninklijk volk ook ingeleverd. Dit is echt niet flauw bedoeld maar zou het echt graag willen weten.

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik heb haar niks te zeggen. Ik heb niks met het koningshuis.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Dat moet je aan de leden van de Tweede Kamer vragen, die beslissen daarover, niet het koningshuis.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Niets, ze heeft mijn goedkeuring niet nodig.

11. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Niks eigenlijk..

13. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,567
    0
    36
    Zuid-Holland
    ;) ...

14. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ow dat wist ik niet, weet er eigenlijk ook niet veel van haha.

15. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    :D:D
    Wilde hetzelfde schrijven, zo he he ein-de-lijk in de gelegenheid voor die pittige stekels!!

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    Ik zou graag een keer een kopje koffie bij haar drinken en haar dan helemaal uithoren. Hoe ze het nou echt vind om koningin te zijn en hoe hun leven er uit ziet als er geen camera's bij zijn. Of ze ook weleens lui op de bank naar gtst ligt te kijken of weleens een pizza eet.
    Heb wel duizend dingen die ik weten wil!!

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

18. knap

knap Niet meer actief

Met respect wil ik zeggen dat u uw ( plicht heeft vervult) Een keuze die je nooit hebt kunnen maken maar die van af de wieg al vast stond. Altijd in de schijn werper,s staan tegen wil en dank. Pff menig mens zou er knetter gek van woorden altijd je prive leven zo te moeten afschermen omdat men denkt dat je een interessant leven hebt. Vorig jaar was het toppunt denk ik voor u. Een kind in deze omstandigheden te moeten bezoeken terwijl er 100 mensen om heen staan en nog meer camera.s en dan je verdriet moet verbergen omdat andere daar interesse in hebben. Het ergste wat een moeder kan over komen is u over komen. Pff respect dat je nog zo hebt door gewerkt menig moeder zou dat niet kunnen. Ik niet.

Ik hoop dat u nog rustig van uw pensioen kunt genieten en dat er een wonder geschiet wat betreft uw kind.

Gisteren avond die toespraak men vond u kil over komen maar het was voor het eerst dat ik zag dat het een toneelrol was. Een echte toneelrol. De emoties ondanks dat je ze niet wilde laten zien spatte van het scherm uit met een snik heb ik het gezien.

Het gaat u goed.

Zo iets zou ik schrijven als afscheid,s brief.:)

19. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Niks

Krijgt zij nou ook minder salaris?
    De rest van Nederland moet namelijk elk dubbeltje omdraaien, misschien goed dat zij dat ook heeft, elke keer een nieuw hoedje is een beetje overdreven he.

20. Klachtje

Klachtje Actief lid

Aug 30, 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ze een geld zuigende kreng is.. Dat ze nooit voor ons klaar gestaan heeft, en alle geld in haar luxe dingen besteed heeft. Terwijl half Nederland elk dubbeltje om moet draaien!!

Share This Page