Hoi dames. Kan niet zo snel een onderwerp vinden over bloomon. Is dit fijn en hoe is het met de staat van de bloemen? Ben misschien aan het denken om dit eens te proberen
Ik vond het altijd prachtige bloemen en ze bleven lang mooi! Ik vond het alleen zo duur, maar de bloemen blijven zeer mooi!
Super mooie bloemen en blijven heel lang mooi. Meestal 2 weken plezier. Maar sinds ze duurder worden vind ik het te prijzig. Helaas
Wij hebben een keer een cadeaubon gekregen voor een vaas en drie bloemstukken. Vond het helemaal geweldig! Bloemen die ik zelf in de winkel helemaal niet zou uitkiezen maar zo in een vaas stonden ze super! Plus ze bleven lang goed, zeker 2 weken en de allersterksten zelf bijna 4 Edit: ik kreeg de bloemstukken in maart-april 2018
Hmm hier toch niet echt tevreden. Om een beetje een boeket te hebben, kost het echt veel. En de meeste bloemen bleven hier maar een kleine week goed, daarna moest ik mijn boeket al uitdunnen.
Ik had een keer een workshop gewonnen en mocht de bos bloemen meenemen. Ik vind het geweldig, de bloemen staan heel lang. Alleen ik vind het te duur en we hebben hier 1x per week markt met een kraam met gelijkwaardige boeketten/ losse bloemen voor een leuker prijsje.
Prachtige bloemen vind ik. Maar echt te duur! Ik haal hier op de markt een Bloom on look a like voor 12,50 die als ik hem uitdun ook twee weken goed blijft. En laatste zelfs een bloemenmix bij de AH voor 6 euro die ook prima was... Maar eerlijk is eerlijk, Bloomon is wel heel mooi!
Hele mooie bloemen. Het hele boeket bleef hier 2 weken staan, daarna de uitgedunde versie nog een week. Terwijl ik ze helemaal niet veel verzorgde. Ik heb 6x een medium versie ontvangen en heb daar maanden plezier van gehad. Ook heel handig dat je zelf kunt kiezen wanneer ze je wilt ontvangen en dat later ook gewoon kunt pauzeren/wijzigen.
Hier een tijdje vol tevredenheid gehad. Ze waren toen al wat duurder maar het nog waard. Hierna kwam ineens een flinke prijsverhoging waarna ik gestopt ben. Ik koop dan liever zelf wat losse bloemen waarmee ik stuk goedkoper uit ben..
Ik heb sinds maart 2016 al een abbonement en ben zeer tevreden. In het begin zat er nog wel eens een geknakte bloem tussen (maar dan krijg je netjes korting op je volgende bos), maar dat heb ik al lang niet meer gehad. De bossen staan echt heel lang en zijn supervers. Echt hoog zomer 2,5 week ofzo, maar normaal een week of 3-4. Ik ververs altijd wel netjes het water na ongeveer 5 dagen en na 3 weken zet ik de overgebleven bloemen in kleine vaasjes bij elkaar en heb ik mijn vaas weer leeg voor een nieuwe bos. Standaard zijn de bezorging en elke 1, 2 of 4 weken, maar ik pas het schema bijna altijd aan naar 3 weken en met vakantie ed stel ik het uit. Dat is heel makkelijk te doen. Qua prijs lijkt het idd erg duur, maar ik heb uitgerekend dat het mij minder dan 7,- per week gekost heeft in 2018 (dus met de nieuwe prijs). Dat vind ik het zeker waard voor zoveel kleur en gezelligheid in huis! Mocht je het willen proberen, dan kan ik je een vrienden korting sturen in pb, dan krijg je een gratis vaas bij je bestelling (en krijg ik ook een bedankje)
Welk abbonnement je kiest, maakt voor de prijs van de bossen niet uit en je kan je bezorgschema zelf heel makkelijk aanpassen, zelfs maanden voor uit al. Zelf pas ik mijn 2-week abbo standaard aan naar 3 weken. Pas wanneer er weer een bezorging gepland staat over 5 dagen krijg je een herinnering per email en kan je het alsnog aanpassen als je bijv nog een weekje wilt uitstellen.
Ik denk dat het misschien met je woonplaats te maken heeft, want ik kan alleen om de 2 week kiezen. Sla ik een keer over, wordt het dus om de 4 week.
Oh, dat wist ik niet. Ja, dat zou kunnen. Hier in de buurt heel populair, alleen in de straat al 3 adressen geloof ik