Mijn man wil dat als we een jongen krijgen, hem heel erg graag Jan noemen. Nou ben ik daar persoonlijk totaal geen fan van, maar misschien dat we een compromis kunnen sluiten. Hij is namelijk niet te vermurwen en hij moet tenslotte de aangifte doen Ik zat erover te denken hem een naam te geven waarin de naam Jan voorkomt, zonder hem echt Jan te noemen. Dan kan mijn man Jan als roepnaam gebruiken en ik zijn gegeven naam. Zelf had ik de naam Yannick in gedachten, maar misschien komen jullie met meer suggesties waar de klank Jan in voorkomt. Namen als Willem-Jan of Jan-Jaap vind ik trouwens helemaal niks. Hebben jullie ideeen?
Janco Jane Janek Janick Janik Janique Janko Janmal Jannai Jannes Jannick Janno Jano Janos Janothan Jans Jany
wat een giller, ik had dit bericht precies zo kunnen schrijven Mijn vriend wil dus ook dolgraag Jan, ook mede naar zijn vader, maar vind het zo erg. En idd hij moet het kindje aan gaan geven, ik duim dus maar voor een meisje 8).
Janneman? Vind ik zelf heel erg leuk, naar het jongetje uit Winnie the Pooh. Mijn vriend vond het helaas niets. Superschattig toch? En nog stoer ook.