Goede avond hoop dat jullie.me kunnen helpen ik heb 2 jaar geleden mijn spiraal laten weg halen omdat ik er last van had daarna ook geen pil of iets gebruikt ik heb een nieuwe partner en heel stom onveilige sex gehad dat was 9 juni 10 juni de morning after pil gehaald alleen helaas zijn die 99.99 % betrouwbaar tot een gewicht van 75 kilo daarna kunnen ze geen garantie geven weeg daar ruim boveb 11 juni heb ik me mirena spiraal laten terug plaatsen Jullie weten denk wel hoe dat gaat met een nieuwe vlam dus eigenlijk dagelijks gezellig gehad Maar nu dus de vraag gister 19 juni had ik beetje bloed verlies gehad in de ochtend een klein plekje dus ik dacht menstruatie maandverband nog 2 plekjes beetje rommelende buik maar nu alles weg 29 /30 mei was de 1e dag van me laatste menstruatie dus zou 18/ 19 juni me innesteling zijn Dus vind het wel erg toevallig dat dat bloed er was weet de kans zal erg klein zijn maar twijfel toch wel nu kleine zal zeker gewenst zijn zijn er meer die mijn twijfel delen sorey voor het lange verhaal maar moest het toch ff kwijt
Lastig! De mirena zorgt er niet alle dmv hormomen voor dat je niet zwanger raakt. Doordat er een "vreemd voorwerp" in de bm geplaatst is kan het bmslijm niet tot nauwelijks opbouwen, wat wel noodzakelijk is voor een innesteling. Ik zou het wel goed in de gaten houden!
Ja dat weet ik idd dat dat gebeurt maar er zat natuurlijk al bm slijm toen me mirena geplaatst werdt ja stom stom achteraf is makkelijk praten maar vond het erg toevallig en moest me verhaal ff kwijt .. nu paar spannende dagen tot ik testen kan .. kan natuurlijk meerdere reden gehad dat ik een bloeding heb gehad ..
Niets is onmogelijk!! Ik zou gewoon rustig afwachten, meer kun je nu toch niet doen. Let wel op dat je niet teveel stresst. Mocht het niet zo zijn kan je menstruatie daardoor ook uit blijven... Sterkte
Nee stress heb ik er niet van eigenlijk en vriend lief ook niet die zegt wij beloten nog even te wachten maar het is aan de natuur hoelang het zou ook zeer welkom zijn