hoi dames, Mijn vriend heeft Guus als favoriete naam op zijn lijstje en ik vind het ook wel leuk maar ik denk dat altijd aan een boeren zoon. Geen idee waarom... onze andere zonen heten Mees en Siem. Past Guus hier goed bij en waar denken jullie aan bij het horen van deze naam? Wat voor type is een Guus?
Ik heb er een negatieve associatie mee, ken alleen een vervelende Guus. Maar buiten dat, ik vind het een leuke naam en erg leuk bij Siem en Mees passen.
Ik ken 2 chirurgen die zo heten, dus ik denk niet meteen aan een boer haha. Ik vind het best een leuke naam, lief voor een kindje en stoer voor een volwassen man. En het past goed bij de andere kinderen.
Typisch Hollandse naam, net zoals Mees en Siem, waar de naam prima bij past. Niets mis mee. En verder moet ik denken aan een zekere Guus Geluk, maar Disney heeft inmiddels zoveel leuke namen in gebruik, dat ik me dat niet zou laten tegenhouden.
Ik moet denken aan de hond van mijn zus, die heet Guus . Ik vind de naam wel leuk bij de andere namen trouwens.
Moest het ff een paar keer hardop zeggen en ik vind het wel een oké naam, past zeker prima bij Mees en Siem.