Ik wilde heel graag een meisje Miley noemen, nu waren we eruit dat dit zou gebeuren maar ergens in de zwangerschap kwam de naam Skye voorbij. Beide enthousiast maar ik blijf in twijfel en het is toch iets dat de rest van je leven bij je blijft. Wat vinden jullie mooier? Skye of Miley
Wij hadden twee namen over en hebben echt gewacht tot na de geboorte om te kijken wat beter paste. Heel blij dat we het zo hebben aangepakt. Naam moet echt passen bij het kindje en dat voel je volgens mij wel "bijna" direct.
Skye - maar ik ben bevooroordeeld. Bij Miley denk ik dan gelijk aan dat enge zangeresje uit Amerika dat beter stripper had kunnen worden.
Miley..... skye is meer passend voor een jongen. Plus dat sky lucht betekent . Krijg ik een gevoel bij van : "je bent lucht voor me". Ondaks dat je er een e achter hebt geplakt
Als jullie zo twijfelen zou ik ook wachten tot na de geboorte. Dan kun je zeggen of ze een echte Skye of een echte Miley is!
Beide niet helemaal mijn smaak maar vind Skye dan toch mooier. Miley vind ik minder geschikt voor een volwassen vrouw.
Ik vind Skye juist een meisjes naam maar er zijn er veel die het een jongensnaam vinden zie ik hier! Helemaal niet bij stil gestaan om een jongen Skye te noemen... Vind het ook helemaal niet bij een jongen passen. Miley neemt nu de overhand in de poll. Misschien moeten we inderdaad wachten... Of komt er zometeen toch een jongetje uit Trouwens Sky is geen lucht sky betekend hemel Air is lucht. Dus als je het op die manier bekijkt zou ze vernoemd zijn naar een mooie sterrenhemel Best een mooie vergelijking dacht ik zo.