Hoi, Mijn zoontje van 7,5 wil graag een mp3 speler ( of mp4 ). Hij is gek op muziek. Maar ik ben er niet zo in thuis eigenlijk. Ik wil er wel graag 1 beveiligd zodat hij hem niet te hard kan zetten want ik hou graag zijn oren heel, aangezien ze toch al niet altijd werken En dan wil ik ook graag een betaalbare, dus een i-pod valt af. Wat hebben jullie of jullie kinderen? Dan kan ik me een beetje gaan oriënteren. Alvast bedankt! Gr MB2005.
Onze kinderen hebben ieder een go gear raga van Philips. Zit idd een volume begrenzer op, vond ik ook wel prettig. Maar nu heeft mijn dochter een nieuwe koptelefoon gekregen voor op de tablet en nu zit daar ook een begrenzer op en dubbel op is dus geen goed idee, haar geluid uit de mp3 speler is heel zacht, zachter dan wanneer ze op de tablet luistert, beetje vreemd. Maar goed over de mp3 speler zijn we heel tevreden. Vorig jaar gekocht bij media markt voor ik meen 30 euro.
SONY NWZ-B183F Zwart MP3-spelers & MP4-spelers bestel online bij Media Markt Ik heb bovenstaande; geen klachten. Werkt altijd, ik heb hem al zo'n 9x 2 uurtjes gebruikt en nog steeds niet op hoeven laden. Er zit veel opslagcapaciteit op en nou ja, ik ben er gewoon heel blij mee. Je kunt ook geluid opnemen en radio mee luisteren. Verder heb ik hem in het knalroze in plaats van zwart. Ik vond zwart niet zo leuk. Je hebt hem volgens mij ook in het blauw. Het enige nadeel wat ik erbij kan verzinnen is dat hij knippert als hij aanstaat - ondanks de vergrendeling en ik weet nog niet hoe ik dat uit moet zetten.
ier geen MP3 speler, maar een oude mobiel gebruikt. Daar wat muziek op en mijn zoon was helemaal blij