Ik wil graag naar de JGbeurs gaan maar vraag me af of er nog meer zijn zo gek als ik Elke keeer waneer ik wil gaan ben ik bijna uitgerekend of net bevallen . dit jaar ook weer en eigenlijk wil ik wel gaan omdat ik daar een draagdoek wil aanschaffen en kan dan gelijk kijken hoe ik het moet doen ik bn 15okt uitgerekend dus stel ze wordt op tijd geboren is ze ongeveer 3 , 4 weken oud en ligt er natuurlijk ook aan hoe ik me voel na de vorige bevallingen was ik al heel snel weer bezig met mn dagelijkse dingen heb eigenlijk alleen in de kraamweek gerust en toen was ik er klaar mee want kan niet stil zitten zouden jullie dat doen ?
ik zou sowieso niet met een kindje naar een beurs gaan, die van jou krijgt er natuurlijk niks van mee, dus die heeft er geen last van, maar het is een leuk uitje voor mama vind ik Eerlijk gezegd zou ik dan dus niet gegaan zijn, want zo'n kleintje zou ik nog niet kunnen missen. Maar qua lopen e.d had ik het wel gekund, dus dat vind ik niet raar.
ik ben ook met de kleine gegaan hoor. Ze was toen ongeveer 6 weken. was hartstikke leuk! En ik denk dat ik haar dit jaar weer meeneem. Zeker als je voor een draagdoek gaat en je wilt hem ook nog proberen is het juist heel handig als je de kleine bij je hebt.
thnx ik ben met mn jongste zoon ook gegaan toen hij 3 weekjes oud was trouwens heel veel opmerkingen gehoord als ik m zat te voeden die gingen van aaah wat schattig lief en klein tot of ik wel wijs was ..... hij heeft er igg geen last gehad toen , moest tenslotte ook al 10dagen na zijn geboorte naar de kinderarts met tram bus en metro maar vroeg me af of er meer zijn die pas bevallen zijn en er heen gingen of iets anders gedaan hebben met zo'n klein urretje . Ik wil ons meisje graag bv geven dus thuislaten is al geen optie en zeker omdat ik dus een draagzak wil aanschaffen daar
Mijn meisje is 16 okt 2009 geboren en dat jaar zijn wij ook geweest.Ze was toen een week of 3..Ze heeft lekker in de draagdoek geslapen en zich voorbeeldig gedragen..Dus doen zou ik zeggen!
Persoonlijk zou ik het niet doen en ook niet gekund hebben na mijn bevalling (KS)... Maar dat is ieder z'n eigen keus! Vindt het altijd al zo druk op zo'n beurs! Van de andere kant: dit is misschien wel de enige leeftijd waarop het wel zou kunnen, zeker in een draagzak/ doek.. ze hebben het dan toch nog niet in de gaten! Moet er niet aan denken om daar een dag rond te sjokken met mijn dochter van 1 jaar, dat gaat ze me niet in dank afnemen..haha..en ik mezelf dan ook niet!
Ow ja hoor, gewoon gaan. Ik zou het zelf ook rustig doen, maar ik ben dan ook niet moeilijk daarin. Zo'n klein babietje merkt er nog niks van en slaapt lekker door. Alle faciliteiten die je nodig kan hebben, zijn aanwezig. Zelf heb ik ook een keizersnee gehad, maar na 4 weken was ik echt wel weer fit genoeg om een dagje uit te gaan (Ik liep na 5 dagen alweer buiten te wandelen). Maar iedereen is anders natuurlijk. Ik vond het juist makkelijk om met zo'n klein kindje weg te gaan, veel makkelijker dan met een dreumes. Dat weerhoudt me er overigens niet van . Ik hou het altijd leuk voor m'n mannetje, maar ben van mening dat je prima op stap kan met zo'n hummel.
Vreemd dat mensen zo maar opmerkingen erover maken. Er is volgens mij op de beurs ook een speciale borstvoedingsplek dus dan kun je gewoon op je gemak voeden zonder eventuele rare blikken. Ik kan me wel herinneren dat als ik om me heen keek, onze kleine ook wel 1 van de jongste was daar, op een paar uitzonderingen na. Ik zou juist trots zijn dat je dan al zo lekker in je vel zit om er opuit te gaan. heerlijk toch! Nam ons dochtertje echt overal mee naartoe. Hier in de omgeving gelukkig nooit nare opmerkingen over gehad.