Sinds een weekje weten we een meisje krijgen. Langzaam beginnen we dus wat interesse te krijgen in het zoeken naar DE naam. Uit eerdere relaties hebben we al samen 4 meiden. Zouden jullie inspiratie willen geven wat jullie mooi vinden bij de namen: Alysha Jennifer Neomy Eva Overigens begint de achternaam met een "L" dus die beginletter is geen optie vinden wij. Alvast bedankt voor jullie input!
Sarine Faya/Kaya Dolores Leah Maryse Venus Viënna Céline Ziva Neda Fayenne Eloïse Elyn Thiara Tarissa Kiona
Lastig vind de 4 namen van de zussen samen ook niet echt matchen. Vooral eva vind ik bij de andere namen niet echt "kloppen" Wat nu als eerste in mij opkomt is Joelle en Chayenne
Eva is de dochter van mijn man en zijn ex. Alysha, Jennifer en Neomy de dochters van mijn ex en mij 😉 dus dit verklaard wellicht wat meer. Graag vinden we een naam die niet vreemd klinkt in combi bij de namen van onze dochters, individueel maar ook gezamelijk.....en das best een uitdaging. We hebben onze dochters ook gevraagd welke naam zij mooi zouden vinden. Jennifer noemt de naam Daphne Alysha noemt de naam Alex Andere twee nog niks genoemd. Zelf vind ik de volgende namen leuk Chloë Rivka Rachel Danique Shaelynn Mijn man gaf gister Nina aan maar dat vind ik echt totaal geen leuke naam. Wijzelf zitten dus ook niet erg op 1 lijn ben ik bang.......gelukkig hebben we nog heel wat weken. Bedankt voor jullie input zover. Meer is heel graag welkom.
Lastig dat jullie niet op 1 lijn zitten....dat maakt het er niet makkelijker op.... ik doe een poging.: -Sara/Sarah -Sam -Gwen -Katie/Cathy -Jenna -Desi/Daisy -Quinn -Marly -Flinn/Flynn -Danni -Sadie -Sienna -Esra -Elodie -Rowan -Tara
Joëlle vind ik minder leuk. Gwen vind ik ook een leuke naam alleen Jennifer spreken we uit als Djennifer en met regelmaat word dit afgekort tot Djen. Gwen en Djen lijken te sterk op elkaar dus die valt helaas af. De rest spreek mij minder aan. En manlief heeft geen reactie gegeven toen ik de suggesties opnoemde. We speuren dus vrolijk verder.
Dat lijkt inderdaad veel op elkaar dan, Gwen en ''Djen''.... Ik probeer er nog een paar: -Amber -Aimee -Manouk -Julee -Sandy -Danice -Maya -Megan -Jade -Gaby -Kaya/Vaya -Daylin -Melissa
Zoë Demi Dewi Thirza / Tirza Danvi Melin / Maelin / Maylin Indy Danae / Danée Esmee / Esmae / Esmay Ismee / Ismae / Ismay Yaël Yentl Mae / May Senna Abby Jana
Shaelynn past echt totaal niet bij Eva. Chloë, Joëlle en vooral Danique vind ik namen die er echt tussenin zitten en dat past wel leuk bij elkaar!
Grappig dat je dit zegt. Ik vind overigens dit ook de minst passende bij Eva maar ook bij Jennifer. Wel vind ik de naam leuk dus vandaar toch vermeld. Vond vandaag de site naamwijzer punt nl en daar kan je kijken hoe matchend in hun systeem namen zijn. Tot mijn grote verbazing is de combi Eva en Shaelynn een sublieme combi hahaha. Zelf blijf ik een sterke aantrekkingskracht hebben tot de naam Chloë. Tot nu toe wel andere leuke namen gezien maar die trekken toch minder mijn aandacht. Bedankt voor jullie meedenken. Mocht je nog iets te binnen schieten......ik lees het graag! Hailey ken ik als jongensnaam en Caitlin merk ik twijfel bij mezelf.