Hai dames! Wil gewoon ff jullie mening; Heb binnenkort de "babyborrel", en wil mezelf eens pimpen (woon zowat in m'n kamerjas...) Nu is de vraag; Kan deze jurk--> View attachment 104981 (voor meer foto's Jurk - lang bonprix ) ook met laarzen onder? Is namelijk eind november, en zou graag panty's dragen met laarzen... maar vraag me af, is zo'n jurk niet te lang om er laarzen onder te dragen?? Ze zou tot net onder de knie komen. (wat ik graag wil want ik haat m'n knieën ) En dan de volgende vraag... (ik ga namelijk ook laarzen bestellen...) ik weet dat het het mooist zou zijn met bruine laarzen, maar die kan ik verder in het gewone leven maar slecht combineren. (Draag vaak een zwarte broek en da's niet zo mooi met bruine laarzen, vind ik) --> deze laarzen wil ik bestellen; Laarzen - Laarzen bonprix (in het zwart dan..) Zoww... hit me! Kan dit of niet?
Hm, ik vind de jurk ook wel wat te lang voor laarzen. Wel een leuke jurk trouwens én leuke laarzen. Maar de combi zou ik zelf denk ik niet maken.
Ik zou er mooie pumps bij dragen, net wat de rest zegt; de jurk is eigenlijk net iets te lang voor laarzen, geen bruine schoenen erbij hoor (het is toch een rode jurk of zie ik dat nou verkeerd??), echt gewoon zwarte idd...
ja.. ik dacht het wel, lijkt zo'n raar idee, langere jurk met laarzen. Hmmz... heb pumps. Wil laarzen... zal ik gewoon de laarzen kopen omdat ik ze leuk vind? Baal er echt van dat ik geen korte jurk aan durf, maarja, wil me ook wel op m'n gemak voelen met al die familie/vrienden etc.
Ik heb die jurk ook, heb hem trouwens heel mn zwangerschap kunnen dragen, ideaal! Maar ik vind hem inderdaad te lang voor met laarzen dus ik draag hem met panties en schoenen (lage hakken)
@fem, is een wijnrode jurk ja, met dat roestbruine lijkt het me wel mooi, maar niet met bruine pumps idd! Heb gewoon simpele zwarte met een killerheel
Altijd goed een killerheel hahahahaha. Laarzen kun je nooit genoeg hebben (zegt de laarzen verslaafde ) dus gewoon aanschaffen die handel!!!! Enneh, een kort rokje met bijv. een maillot? Dan zie je je knieën niet én kun je de nieuwe laarzen aan . Wat helemaal hot is deze winter; een shorts met panty of maillot en dan met laarzen of een enkellaarsje...???? (als je per sé de laarzen aanwilt is dat dus ook nog een optie ).
naja, het is gewoon de vorm ofzo die ik niet mooi vind, dus maillot of niet, voel me er onzeker over Zal gewoon met pumps worden... en zééééker geen short, haha, ben je gek? ik moet echt nog wat bedekken en ben lang nog niet al m'n kilo's kwijt
ik vind de laarzen ook wel mooi maar de jurk is echt te lang voor de laarzen. Dan zou je een wat korte jurk moeten nemen die niet zo wijd uitloopt. maar de jurk is ook mooi hoor!
maar TS, als je een maillot aan hebt ziet niemand je knieen toch.. dan kan je ook een korte jurk aan. De vorm valt echt niet op dan hoor. En idd de shorts. Ik heb op dit moment ook een jeansshort aan met een zwarte maillot eronder.