fashion-advice! Wat denken jullie?

Discussion in 'De lounge' started by Bajou, Nov 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Hai dames! Wil gewoon ff jullie mening;

Heb binnenkort de "babyborrel", en wil mezelf eens pimpen (woon zowat in m'n kamerjas...)
    Nu is de vraag;

Kan deze jurk--> View attachment 104981
    (voor meer foto's Jurk - lang bonprix )
    ook met laarzen onder?
    Is namelijk eind november, en zou graag panty's dragen met laarzen... maar vraag me af, is zo'n jurk niet te lang om er laarzen onder te dragen??
    Ze zou tot net onder de knie komen. (wat ik graag wil want ik haat m'n knieën :p )

En dan de volgende vraag... (ik ga namelijk ook laarzen bestellen...) ik weet dat het het mooist zou zijn met bruine laarzen, maar die kan ik verder in het gewone leven maar slecht combineren. (Draag vaak een zwarte broek en da's niet zo mooi met bruine laarzen, vind ik)
    --> deze laarzen wil ik bestellen; Laarzen - Laarzen bonprix (in het zwart dan..)

Zoww... hit me! Kan dit of niet?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Nee, is te lang voor laarzen vind ik persoonlijk :)

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik vind de jurk ook wel wat te lang voor laarzen. Wel een leuke jurk trouwens én leuke laarzen. Maar de combi zou ik zelf denk ik niet maken.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    een maillot met pumps staat leuker dan...of een legging

5. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik zou er mooie pumps bij dragen, net wat de rest zegt; de jurk is eigenlijk net iets te lang voor laarzen, geen bruine schoenen erbij hoor (het is toch een rode jurk of zie ik dat nou verkeerd??), echt gewoon zwarte idd...

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    gewoon een dikkere panty er onder en misschien enkel laarsjes?

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    ja.. ik dacht het wel, lijkt zo'n raar idee, langere jurk met laarzen.
    Hmmz... heb pumps. Wil laarzen... zal ik gewoon de laarzen kopen omdat ik ze leuk vind? :p

Baal er echt van dat ik geen korte jurk aan durf, maarja, wil me ook wel op m'n gemak voelen met al die familie/vrienden etc.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou er ook pumps onder aan doen, je zit toch binnen, dat maakt toch niet uit ;)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb die jurk ook, heb hem trouwens heel mn zwangerschap kunnen dragen, ideaal! Maar ik vind hem inderdaad te lang voor met laarzen dus ik draag hem met panties en schoenen (lage hakken)

10. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Mooie jurk! Zou er idd pumps onder aantrekken.

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    @fem, is een wijnrode jurk ja, met dat roestbruine lijkt het me wel mooi, maar niet met bruine pumps idd!

Heb gewoon simpele zwarte met een killerheel ;)

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Oh? handig! is de kleur mooi? of heb je'n andere kleur?

13. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Altijd goed een killerheel ;) hahahahaha.

Laarzen kun je nooit genoeg hebben (zegt de laarzen verslaafde :p) dus gewoon aanschaffen die handel!!!!

Enneh, een kort rokje met bijv. een maillot? Dan zie je je knieën niet én kun je de nieuwe laarzen aan ;). Wat helemaal hot is deze winter; een shorts met panty of maillot en dan met laarzen of een enkellaarsje...???? (als je per sé de laarzen aanwilt is dat dus ook nog een optie ;)).

14. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    ik vind laarzen persoonlijk niet zo mooi eronder. Ik zou pumps doen of eventueel enkellaarsjes..

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    naja, het is gewoon de vorm ofzo die ik niet mooi vind, dus maillot of niet, voel me er onzeker over :)

Zal gewoon met pumps worden... en zééééker geen short, haha, ben je gek? ik moet echt nog wat bedekken en ben lang nog niet al m'n kilo's kwijt :D

16. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ach, ik ook niet, toch ga ik er eentje bestellen, lang vest erover en klaar! :p

17. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    respect ! :)

18. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Ik zou een mooie panty/legging er onder doen en dan met pumps, dat kan prima!

19. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik vind de laarzen ook wel mooi maar de jurk is echt te lang voor de laarzen. Dan zou je een wat korte jurk moeten nemen die niet zo wijd uitloopt. maar de jurk is ook mooi hoor!

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    maar TS, als je een maillot aan hebt ziet niemand je knieen toch.. dan kan je ook een korte jurk aan. De vorm valt echt niet op dan hoor.

En idd de shorts. Ik heb op dit moment ook een jeansshort aan met een zwarte maillot eronder.

Share This Page