we krijgen dus een meisje.. nu de naam nog, zou graag wat inspiratie op doen. we vinden jolie erg mooi, skylar bijvoorbeeld ook, beetje apart, mooie betekenis, beetje engelse namen dus, maar ook namen die niet veel voorkomen. oh en toch vrouwelijk, stoer en lief.. wie o wie weet wat leuks? dankjewel alvast!
hm nee, niet vrouwelijk genoeg.. mijn vriend is surinaams/hindoestaans en Pom is een surinaams gerecht haha, hij ziet me aankomen
Hailey, Réva, Xem, Sylke, Pippa, Tatum, Demi, Bodil, Chloe, Tahnee, Jael, Bindi, Charlie, April, Bliss, Holly, Jazlynn, Joya, Mali, Amy, Quinty, Raeven
River, Savannah, Phoenix, Sherrilyn, April, Dana, Jade.... enkele namen zijn die van mijn oudste dochter en sommige namen voor als we een meid zouden krijgen, Hebben nu een lekker ventje Succes!
Onze dochter heet Skye. Ook mooi: Lizzy Reann Imara / Imare Ilana Suze June Day Rox Leona Megan Mex Indy Dionne
Yep. je ziet ook dat de naam als Danee/Danée wordt gespeld. Ik vind het zelf een hele leuke naam! Verder hier op 'het lijstje'; Brynn/Brinn Fee/Faye Daantje Lynn Yara Alex Robyn Succes!
Zo had onze oudste dochter bijna geheten... Jammer genoeg past de naam Dani niet goed bij de naam die ze nu heeft.
zitten leuke namen tussen, had ik al eens bedacht, maar toch net niet wat is dat moeilijk zeg.. namen!!!
Rebecca (s)Afiya gezondheid ayanna is een mooie bloem jelani machtig shani wonderbaarlijk shanice vruchtbare vlakte shaniyah mooi als een bloeiende bloesem savira(saffira - diamant dacht ik)
oh nee van dat soort namen houd ik echt niet... tot nu toe vind ik leuk: Megan Jolie Skylar Ziva Scarlett wie weet nog meer van zulke namen?
Ik bedoelde eigenlijk dat we de naam Dani niet aan onze tweede dochter (op komst) geven, omdat die niet past bij de naam van onze oudste dochter (beetje Jut&Jul idee krijg je dan..).