Echt wat ben ik een doos .. Ik testte woensdag 2-3 op de cb nou vandaag dacht ik doe er nog eeeeentje om het af te leren en er staat nog steeds 2-3 nu maakt het niet uit zijn nog maar 3 dagen verder maar had natuurlijk gehoopt op een mooie 3+ veder lees ik ook vaker van "het is maar een indicatie ik was 5 weken en toen gaf de test 2-3 aan " Bij me andere twee zwangerschappen ben ik ook aardig doorgedraaid met testen heb bij beide 3(!) digitale gedaan ik wou alle uitslagen gezien hebben Ben gewoon zo nieuwsgieirg al was me cyclus helemaal door de war als ik uit moet gaan van me edlm dan ben ik er al 6 ofzo maar goed daar kan ik niet van uit gaan.. Soms maak ik mezelf echt gek nou ja vandaag dan.. Stom eigenlijk hadden dit nog niet gepland een 3e maar het is zo welkom!! Ons wens is er eerder dan gepland en voor mij gaat het soms gewoon veel en veel te traag allemaal haha heb 20 april een echo ivm een miskraam een keer en als je een miskraam heb gehad mag je eerder.. Wou gewoon even klagen klaag gerust mee
gefeliciteerd met je positieve test! en helemaal niet gek of zorgwekkend dat er nog steeds 2-3 weken stond hoor (testdrang herken ik zeker ook) ik wens je een fijne zwangerschap!
Heb dat bij me vorige twee gehad dacht het nu niet te hebben toch wel een beetje hihi nog 9 dagen dan hopelijk een goede echo dus zo gek lang wachten is het niet, dankjewel