slaapjes tussen de voedingen baby 9 weken

Discussion in 'Voeding' started by Ingie1985, Dec 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ingie1985

Ingie1985 Actief lid

Feb 6, 2013
    107
    32
    28
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
    Hoihoi.
    Ik vraag me af hoe jullie slaapjes eruit zien tussen de voedingen.
    Er wordt rust en regelmaal geadviseerd. Dus na t wakker worden meteen voeden en dan een uur a anderhalf uur wakker en zo voort.
    Dan vervolgens niet langer dan 3 uur overdag slapen.een baby van 9 weken slaapt zo een 14 tot 16 uur..ok volgens mijn rekensommetje slaapt een baby als je m volgens de rust en regelmaat laat slapen veel meer dan dat..
    Mijn zoontje wordt dan ook vaak al vooordat hij zijn fles moet krijgen wakker en valt dus na de fles ook soms in slaap.
    Hoe doen jullie dat? Ik geef hem ongeveer elke 4 uur een voeding.

2. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    hier slaapt ze heel wisselend, ene keer meteen na fles, andere keer uurtje en toen wakker tot volgnde voeding...en weer andere keer is ze klaar wakker na fles.

wij doen wel de regelmaat. verschonen, fles...maar daarna ligt het eraan wat zijzelf wil, valt ze in slaap leg ik haar naar bed. Als zij wakker blijft dan leg ik haar op bed zodra zij slaap tekenen vertoont.

ik denk ( en hoop haha) dat weinig kindjes maar elke keer hetzelfde doen na de voeding :(

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ieder kindje is anders. 16 uur is gemiddeld...
    Afhankelijk ook van doorslapen snachts

Hier overdag wisselend en minder die tijd want Siem sliep 22-08:00 en dat werd steeds langer

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Je zegt het zelf al, het wordt geadvisseerd...maar als voor jullie 'wakker worden, spelen, eten, slapen' werkt is dat toch goed!? Heb daar nooit zo naar gekeken eigenlijk, volgde gewoon m'n zoontje. Wakker is wakker, honger is eten, moe is slapen en hier een echte slaapkop, nog steeds :D

5. Ingie1985

Ingie1985 Actief lid

Feb 6, 2013
    107
    32
    28
    Ik moest van de arts vanwege de reflux vaste tijden aanhouden en rust en regelmaat.
    En ben van de vaste tijden al afgeweken.gebruik t als en richtlijn.
    En na t voeden en dan slapen geld dus niet als mikey al een uur voor de voeding lekker wilt spelen ipv erna lijkt mij?
    Soms gaat het wel een hele dag op en dan is ie snachts in ene klaarwakker..
    Ik ga t gewoon maar aankijken.
    Maken jullie de baby's wel wakker als ze te lang overdag slapen?

6. Ingie1985

Ingie1985 Actief lid

Feb 6, 2013
    107
    32
    28
    O en mikey geeft geen moeheidsignalen dus erg lastig.ik leg m dus klaarwakker in bed (zo lijkt het) en dan valt ie in slaap...vandaar dat ik soms te laat ben dan is het al huilen geblazen en soms wordt ie wakker en denk ik..he gezellig je bent al wakker en dan blijkt ie eigenlijk toch moe als ik m uit zn bedje heb gehaald en terug naar bed is gillen. .

Share This Page