heb laatsts een virus op mn pc gehad en er was iemand bij geweest en sindsdien kan ik geen filmpjes meer afspelen op mijn player.. en die gene wil ik er dus niet meer bij hebben want hij heeft er wel meer afgehaald zonder toestemming.. wie o wie , kan mij helpen.. tis net of hij geblokkeerd is om filmpjes af te spelen...
hoe kan ik de filmpjes dan een ander type geven... heb al meerdere players gedownload, maar helaas...
ik heb het ook. via explorer kan ik niets meer afspelen, wil ik dat wel, dan doe ik dat via mozilla. Ik heb ze dus beide op de pc staan... wel lastig, maar het lukt zo wel
hello ladies, ten eerste welk soort explorer hebben jullie? ten tweede welk type probeer je af te spelen? misschien dat ik kan helpen
ik heb mp4 ( van de telefoon) om af te spelen en ik heb windows xp ben heel erg benieuwd of je me kan helpen
Misschien moet je even Quicktime downloaden opnieuw. Met mijn telefoon konm ik ze niet afspelen in de gewone player, maar wel in die.
Als het echt niet meer lukt, zou ik een backup van je harde schijf maken en dan Windows opnieuw installeren. Doet mijn man altijd, maar die is IT'er. Ik had laatst een virus waarbij mijn comp werd overgenomen door spammers... ging mijn Outlook als een waanzinnige allerlei emails versturen... wist niet wat ik zag.