Hoi Meiden, Ben deze maand voor het eerst weer fanatiek aan het temperaturen geslagen. Heb mijn gegevens ingevuld bij FF. Nou geeft ie aan dat er een "error"is en dat mijn "chart"te lang is en dat ik een nieuwe moet starten. Als ik dat doe gebeurt er echter helemaal niets. Hierdoor zie ik dus geen temperatuurkaart en kan ik alleen maar mijn kalender zien. Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Zou het komen omdat dit de eerste maand is dat ik gegevens invul. Wie heeft er verstand van? Groetjes en alvast bedankt , Minnie
te lang is? meestal kun je onbeperkt doorgaan. Nieuwe cyclus startt je door menses op vandaag in te vullen, dan begint hij automatisch een nieuwe.
Je kunt ook een nieuwe cycle starten door naar "cyles" te gaan en dan "start a new cycle" te kiezen. Dan zal hij zeggen dat dit meestal niet nodig is, en vragen of je het ècht wil doen, maar als je doorzet, start hij toch een nieuwe cycle. Klopt de 1e dag van je laatste menstruatie wel die je hebt ingevuld? Of heb je per ongeluk 2006 (o.i.d.) gedaan?
Ik heb nog even gecontroleerd of het de goede datum was en er stond echt 2007, dus dat kan het niet zijn. Hij geeft dit aan Error: This chart is too long to be correctly displayed. There seem to be some data on May 18, 2008. You may need to start a new chart on that day (see the Cycles menu to do this). En als ik dan een nieuwe cyclus opstart gebeurt er niets. Wel zie ik dat er bij het overzicht van de "cycles"staat dat de lengte 367 dagen is. Probeer het te veranderen, maar dat lukt niet. Nog iemand een idee? groetjes, Minnie
Wschijnlijk bij het invullen toch ergens misgegaan in het jaartal (als je op next klikt ergens verspringt niet de maand of dag, maar inderdaad het jaartal). Nog een keertje goed nakijken waar het mis is gegaan! Als je er niet al uit bent inmiddels hihi Succes!