hallo all ging net naar t toilet en zag dat mijn afscheiding (die normaal wat wittig is nu ineens roze is (dus zit er bloed bij ) zou dat kunnen rond 28 weken zwangerschap en is t erg of moet ik me pas zorgen maken als t echt helder rood is ?? heb verder geen buikpijn of niks , jah wel als ik teveel doe maar ben al gestopt met werken en doe t dus rustig aan ....
Bellen!! Beter 100 keer teveel en om niks dan 1 keer te laat. Met roze afscheiding begon bij mij de vorige keer op 27 weken de bevalling. Succes! Laat je nog weten als je de VK heb gesproken? Groetjes
ben benieuwd wat het is. Hopelijk niks ernstigs en is er gewoon een adertje gesprongen ofzo wat voor de roze afscheiding zorgt
vandaag geen last meer van gehad . wel krijg ik om de zoveel tijd enorme krampen . in mn onderbuik en rug . vind t alleen erg vervelend om nu nog te gaan bellen
Gewoon bellen. Daar zijn ze voor. Ze hebben niet voor niks een 24-uurs nummer. En misschien kunnen ze je wel geruststellen.
wacht nog eventjes zit pas een half uurtje heb t even opgezocht op internet en daar staat als t een uur aanhoud dan bellen
Meteen bellen hoor! Ik begrijp je wel, ben zelf ook zo .. Maar je weet het niet, en ik weet inmiddels dat ze het heel normaal vinden als je belt en je gewoon graag even willen zien. Het is vast niets, maar dan is iedereen weer gerustgesteld. Sterkte!
Ik zou ook gewoon gelijk bellen. je bent pas 28 weken en het kindje mag echt nog niet geboren worden hoor!
toch maar gebeld . moet even in bad gaan liggen om te kijken of t minder word ..... t zal vast loos alarm zijn igg dat hoop ik
t was ook niks t zwakte af gelukkig wel een beurs gevoel aan overgehouden . en nu sochtends zeurt mn rug nog na . maar dat gaat wel over .
vandaag de vk weer gebeld heb de kleine helemaal niet gevoeld vandaag dus ik kon gelijk langs komen en hebben ze even naar t hartje geluisterd . die doet t nog gelukkig , maar nu nog steeds niks gevoeld . als ik morgen vroeg nog niks heb gevoeld krijg ik een ctg in t ziekenhuis . ppfff wat een gedoe allemaal zeg .