Wij zijn al heel lang uit over de eerste naam van onze zoon, maar willen hem ook een tweede naam geven. Daarbij willen we hem vernoemen naar mijn vader. Zijn roepnaam is Hans en volledige voornamen Gerhardus Johannes. Jullie raden het al.. Dit past alle drie totaal niet bij de eerste naam. Hebben jullie wellicht een leuke (moderne) suggestie voor een van de drie namen? Ik denk er al weken over na, maar kom er echt niet uit. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Joah of Joas vind ik heel mooi (vooral Joah). Jannes ook leuk, maar moet je van houden en vrees dat ook dat niet past.. Dat laatste dito met Gerben. Jilles of Gilles misschien nog iets?
Namen die ik (even snel) kan maken uit de letters van de namen Hans, Gerhardus en Johannes zijn: Arne Gerard Gerhard Jan-Arne Joah Joas Johan John Jonas Jones Nander Noah Sander
Je kan onderstaande namen ook nog maken met Hans, Gerhardus en Johannes Aaron Roan Jeroen Sander Senn Senna Arno
Bedankt voor alle input! Een paar had ik ook al bedacht, maar die vond manlief weer niks.. Ik ga er hoe dan ook mee aan de slag. Als er nog meer ideeën zijn hoor ik het graag!
Hans, Gerhardus Johannes Han Gene Doran Gray Ard Hero Roy Gus Jos / Josh Joshua Gejo Joran Jorg Jurre Rohan Jonne