Hoi, Horen jullie de naam Jeffrey vaak? En aan wat denken jullie als je aan een Jeffrey denkt? Dankje!
Vooral een naam die een beetje geweest is. Net als Wesley. Ik vind het niet echt iets. Jeff vind ik wel heel stoer!
Geen hele jonge kinderen. Meer 20 - 50 jaar. Ikzelf vind namen als Jeffrey, Kevin, Leroy, Roy beetje tokkie.
Volks. Er is maar 1 Jeffrey die ik ken die goed met die naam wegkomt zonder volks te maken: lange gespierde sportieve donkere kerel en oud klasgenoot van mij. Uitspraak is dan ook Engels en niet zeurderig jefferie De andere Jeffreys hebben vaak een broer die wesley heet of zus samantha en zijn volks haha
Ik vind het een hele zware naam voor een baby en ik weet dat een baby volwassen wordt, maar dan nog. Andersom hadden we hier pas een Vinnie, “ leuk” voor een baby/peuter, maar toch als Vinnie straks 120 kg weegt en 210 lang is en op een Harley rijdt.. En verder vind ik het een naam waarbij ik denk aan een grote gouden ketting, matje in zijn nek, oorbel in zijn oor. Familieleden Sylvana en Wesley. Mijn voorkeur gaat uit naar kaknamen
Ik vind het leuk omdat je het niet meer vaak hoor en toch ‘bekend’ is! Maar het volks/tokkie houdt mij tegen. Nog suggestiesss?
Nee gelukkig niet! Ken alleen iemand van een jaar of 35 zoiets. Vreselijke naam en vreselijk gedateerd ook. Wat anderen ook al zeiden: past in de volkse categorie met broer/zus Wesley en Samantha Vergeet ook niet dat Jeffrey zowel met de J- als met de Dj- klank uitgesproken kan worden. Niet heel handig. Moet je van houden. In dezelfde lijn: - Vince (maar veel mensen vinden die tegenwoordig weer heel erg mooi ) - Ricardo - Rico - Jason - Justin - Sean - Danny - Nate - Tyler - Taylor - Ryan Misschien vind je Denzel ook nog wel wat
Ik ken wel een Geoffrey, maar die is al lang volwassen en woont ook niet in Nederland. In Nederland vind ik Jeffrey wel wat volks. Wel iets minder als het gespeld is als Geoffrey, maar dat komt mss omdat ik een leuke Geoffrey ken. Ik vind Jeff/Geoff wel minder volks dan Jeffrey.
Nee dit vind ik echt niet, haha Jeff vinden we wel leuk, maar iets te kort voor ons . Meer suggesties?