We zijn op zoek naar een leuke meisjenaam voor onze kleine meid. Het liefst twee lettergrepen. We hebben nu een naam en een tweede naam maar twijfelen nog. Fenna Lina, wat vinden jullie ervan? Alvast bedankt.
Ik acocieer fenna met ouderwets,fenne daartegen weer niet en vind ik persoonlijk leuker. Lina ook erg leuk.
Ik ook niet Maar vind Fenne Line dan ook weer niet super. Fenne Lina klinkt dan wel leuker, ondanks de -a-.. Oja, Fenna dus niet super, Fenne wel
Fenna vind ik leuk ! Ik vind het 'na' 2x wel een beetje veel van het goede. Maar zou dan eerder kiezen voor Fenna Line . Om het 'Fenna' te behouden zeg maar
Ik vind het een geweldige naam Nu heet onze dochter zo, dus dat verklaard een hoop. hahaha. Zelf vind ik Fenna veel mooier dat Fenne. Wij wilden graag een oudhollandse naam en Fenna is dat. Fenne is dan weer wat moderner. Dat wilden wij iig niet. Hebben jullie al kinderen? Dan ben ik nl. erg benieuwd hoe die heten.
hahaha, maak van die Line een Lise, en je hebt mijn dochter, Fenne Lise Fenna vind ik ook mooi, maar Fenne mooier!
Bedankt voor de reacties. Het is ons eerste kindje en smaken verschillen, wij vinden Fenna ook mooier dan Fenne. Ivm spaanse familie vinden we Fenna mooier klinken dan Fenne. Over Lina zijn we het nog niet eens. Julia vinden we ook mooi en mn vriend Oliva, twijfel twijfel. We hebben ook gedacht aan de combinatie van de twee naam en dan Felina. Maar is het niet....of wel? Wat is het toch moeilijk....
Ik vind Fenna op zich wel leuk, maar met Lina erachter een beetje te veel van 't goede. Fenna Julia of Fenna Olivia vind ik dan veel mooier! Felina kan ook prima hoor, al vind ik zelf Feline dan wel een stuk mooier.
Ikzelf vind fenna echt een heel erg mooie naam en ook de tweede naam vind ik erg mooi. Ik wens jullie veel succes in ieder geval met de uiteindelijke beslissing.
Ik vind Fenna een hele leuke naam, Lina erachter iets minder. Ik vind naast Fenna, Senna, Djenna, Jenna, Siënna ook leuk. Dan is Senna mijn favoriet en komt Fenna op 2. Maar wij kennen al n Senna.. Anders had ik die naam ook genomen voor n meisje.