We komen er niet uit.. We zijn nog op zoek naar een jongensnaam. Mijn dochter heet J. asmijn. We komen niet verder dan J. asper( is mijn mans favoriet) Maar heeft dat straks niet een te hoog Jip en Janneke gehalte? Heeft iemand nog ander suggesties?
Persoonlijk vind ik van wel,... maar heeel storend is het ook weer niet. Andere suggestie; is wel met een J... speciaal voor je man, haha. Jasmijn & Jelmer..
J. asmijn en J. asper vind ik opzich wel kunnen, maar niet heel mooi. Misschien Kasper in plaats van J. asper? Nog wat ideeën: J. asmijn en Thijmen J. asmijn en Floris J. asmijn en Pepijn J. asmijn en Matthijs J. asmijn en Thomas J. asmijn en Jochem J. asmijn en Lukas J. asmijn en Wessel J. asmijn en Tobias J. asmijn en Jonne J. asmijn en Jurre
Ja, voor mij is dat een te hoog Jip & Janneke gehalte maar goed dat is smaak. Kasper vind ik inderdaad wel een goeie oplossing. Erg leuke naam
J.asmijn en J.asper Ik vind het wel kunnen, maar denk niet dat ik hier zelf voor gekozen had. Dezelfde beginletter vind ik niet storend, maar deze namen hebben de eerste drie(!) letters hetzelfde... Nog wat ideeën: J.asmijn en Jens J.asmijn en Joris J.asmijn en Jorik J.asmijn en Julian J.asmijn en Jurrien J.asmijn en Jelte J.asmijn en Fabian J.asmijn en Ruben J.asmijn en Thomas J.asmijn en Tobias J.asmijn en Florian J.asmijn en Quinten J.asmijn en Bastiaan J.asmijn en Leon J.asmijn en Dion J.asmijn en Luuk / Lucas J.asmijn en Marnik J.asmijn en Axel J.asmijn en Robin J.asmijn en Maurice
ik vind Jasmijn leuk en ik vind Jasper ook leuk, maar niet als broer en zus. Zou er dan Casper of Jesper van maken.
Vind het prima kunnen. Als iemand bijv in de supermarkt zo zijn kinderen roept denk ik niet aan jip en janneke hoor haha.
Ik zou het niet doen, sterker nog, wij hebben het niet gedaan. Onze oudste heet J esper en ons dochtertje wilde we J asmijn noemen, vonden we toch een beetje te. Mijn dochtertje heet nu E lise J asmijn.