Hallo, Mijn vriend zijn vader is eergister overleden. Nu willen wij onze dochter vernoemen. Wij hadden al 3 namen. Eerste naam zal ik niet voluit schrijven ivm meelezers.. Maar het is L... M.ae De namen vader zijn: G.ilbert M.arcel Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!!
Maria Celina Gigi Gilda Gilberta Gileine Ik vind zelf de mooiste vernoeming die er opkijkt.. Ik zou dus voor Gilberta gaan.. Ik bedoel vind jij een gescrabbelde naam wel echt vernoemen. Ik snap dat je het misschien gek vind staan achter L...Mae Maar ik denk dt jouw dochtertje er niet om gepest zou worden want die naam word nooit gebruikt. Alleen op je paspoort.. Nog gecondoleerd met het verlies van je schoonvader! Heel veel sterkte. P
Gecondoleerd. Ik zou zelf vasthouden aan de 3 namen. Vind het toch behoorlijk 'zwaar' voor je kind om zoiets mee te dragen. Mijn moeder is ook stervende, maar ik wil haar naam niet laten terugkomen vind het een behoorlijke last. Zoals laatst iemand op Twitter zei: als ik mijn naam zie kijk ik naar een graf. Nieuw leven en de dood; altijd dubbel. Snap wel dat dat voor iedereen persoonlijk is. Sterkte de komende tijd!
Gecondoleerd met je schoonvader. Ik vind het mooi dat je hem wilt vernoemen. Ik zou het wel in een tweede of derde naam doen anders kan het erg confronterend zijn. Het is nu nog erg vers en in deze emotionele tijd moet je misschien niet zo'n grote beslissing nemen. Ik vind de optie Giselle trouwens wel erg mooi als tweede of derde naam. Mijn broer is een paar jaar geleden overleden en zijn naam wordt de tweede naam van ons kindje. Veel sterkte!
Bedankt!! Novastar, wordt zeker niet de eerste naam. Die staat al vast! Wordt 2e naam. We zijn er al uit. Zijn 'bijnaam' gebruikt en een letter er achter geplakt. Wordt de tweede naam!
Sorry voor de bemoeizucht, maar de vernoemng wordt dus de 2e naam, dan komt die dus voor M.ae? dan wordt het L... Naam2 M.ae? Of vervalt Mae en wordt het dus L... Naam2? (Want ik denk dus dat het misschien L... M.ae als hele roepnaam is? Maar dan moet het L...-Mae zijn en is dat dus één naam)
Jij vindt dit vernoemen omdat? Meer letters husselen. Ad random. Uit een zakje scrabble-stukjes. Gilberta of Marcella.