Mijn man heeft een naam en mijn zoon heeft een naam bedacht. Welke van de 2 past het beste bij Sem. Dit zijn de meisjesnamen, ik heb nog geen idee voor de jongensnamen.
Lisa, om 2 redenen. Het begint niet met een S, en Sacha vind ik raar geschreven. Sasha zou ik dan leuker vinden.
Lisa omdat de combi Sem en Lisa lijkt op de combi die mijn jongste zoon (Sen) en ons meisje krijgen ( maar ik kan niet zeggen welke naam t is ivm bekenden hier )
Ik heb ook voor Lisa gekozen. Ik vind Sem en Lisa beter bij elkaar passen, vanwege de beginletter. Sem en Sacha klinkt een beetje Jut en Jul vind ik. Sacha op deze manier geschreven vind ik een beetje vreemd ook - da's een schoenenwinkel!! Ik zou het dan schrijven als Sasha of Sascha. Jongensnamen die ik er leuk bij vind: Sem en... Niek Dion / Dyon Rob Tijn Thijs Marc Luuk Gijs Mats Mart Roy Lenn Liam Boaz Joël Jael Nick Robin Ruben Tim Rick Kian Mauro Julian Justin Raf Daan
Ik ga ook voor Lisa, ik vind Sacha inderdaad een vreemde schrijfwijze, dan zou je 't meer als Sà-ga uitspreken. Sasha vind ik dan veel leuker, maar wel een nadeel dat dat ook een jongensnaam is.
Iloiza, bedankt voor de lijst. Voor jongensnaam zitten we aan Dex te denken, tenzij Sem weer een briljante ingeving heeft. En iedereen bedankt voor het stemmen.