kruidvat geen knallers meer

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Anoniem1967, Nov 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

Jun 8, 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat duurt t lang voor t streepje er komt te staan. Bij mijn andere zwangerschappen was de test streep eerder dan de controle streep maar nu niet meer. En hij knalt ook niet hij blijft lichter als de controle streep wat ik eerder ook niet had. Zijn die testen dan zo erg veranderd in negatieve zin. Ik zou liever die van de action gebruiken en die van kv want action knalt wel. Kv word bij mij niet meer donkerder en blijft t zelfde meer mensen hier last van?

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

Jul 20, 2012
    1,292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ik vindt ze ook niet geweldig meer , duurt eeuwigheid voor dat door gelopen is en ook valse streepjes heb het al gehad je kunt gratis 3 testjes van dipstick bestellen bij zwanger en kids je betaald alleen de verzend good luck

3. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Duurde bij mij ruim 10 minuten voor de streep kwam bij de kv testen en dat zeker 2 weken lang!

4. butterflies78

butterflies78 Actief lid

Nov 7, 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ging het heel snel ! Niks mis mee.

Ik heb slechte ervaringen met de Action ZW-test en de midstripjes. Daar waren ze harstikke negatief, terwijl de andere testen juist positief testen.

5. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    Ik vond de kv testen ook heel vervelend. Had met zwanger&kids al een heel duidelijke streep en ging vervolgens met kv testen. Heel licht streepje waardoor ik onzeker werd. Maar lag gewoon aan kv. Wel jammer, had gehoord dat ze eerder veel beter waren!

6. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    De kv testen zijn erg ruk geworden! Bijna 3 jaar terug had je al heel snel een knal test en kwam het streepje super snel! Nu duurt het heel lang en zijn ze niet zo duidelijk. Super jammer he

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Hier ook slechte kruitvat had zelfs 2 streepjes op 1 dag die echt zo scheelde dat ik dacht dat t mis was

8. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

Jun 8, 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel erg jammer! Maar ik ga iig ophouden met testen vind t zonde van me geld.om nog meer te testen zonder een knaller te krijgen

9. Memvan4

Memvan4 Actief lid

Oct 14, 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu op 9dpo positief (denk ik...) getest met kv. Het duurt wel even voor er strepen komen, ook controle streep is er niet meteen.
    Heb ook zo'n stripje van zwanger en kids gedaan maar die was helemaal bobbelig dus zag niks.

Vorige maand had ik hele vage lijntjes op kv en toch ongesteld. Misschien vroeg mis gegaan?

10. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hier duurde het ook vrij lang voor er een tweede streepje kwam. Vanmorgen ook. Blijven ook licht. Ik weet nog bij mijn dochter dat het tweede streepje gelijk kwam en een mega knaller was! Ik heb de test van haar zelfs nog liggen bij de spullen die ik wil bewaren en nog steeds staat dat streepje erop, na 5 jaar...

11. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,120
    294
    83
    Ik had toenet wel een mooi streepje! Ik zit nu op mn nod! Heb niet voor mn nod getest! Ok, het is geen knaller, maar moet dit dan? Een streepje is een streepje toch?

Share This Page