Wij willen ooit een 2e kindje erbij. En mocht dat dus nog een keer lukken, zullen we vast en zeker ook weer een naam moeten bedenken haha Voor onze dochter stond de meisjes naam al heeeeeeeeeel lang vast, en deze heeft ze dus ook gekregen. Als jongens naam hadden we Dani (Daanie) achter de hand. Nu lijkt dit me eigenlijk ook best wel een stoere meisjesnaam. Of vinden jullie het echt voor een jongen? Anders blijft dit gewoon de naam voor een (hopelijk) toekomtig kindje. liefs DA
Mijn oudste heet Danilo , zijn naam verkort spreken we uit als Daan. Juist omdat ik Dani meer een meisjes naam vind , en voor een meisje vind ik Dani heel erg stoer juist , de klank op de 'i' maakt het weer wat liever. Ik zeg doen!
Ik hoop alleen niet dat mochten we ooit nog een meisje krijgen, mensen haar naam dan gaan afkorten als Daan. Dat zou ik niet leuk vinden. (eerst maar weer is zwanger worden haha, loop op de zaken vooruit)
Grappig,ik lees net een boek waarin een Dani voorkomt. Een meisje dus. (Prinses Daisy heet het boek.)
Ik vind dat Dani perfect gaat voor beide geslachten ! Dani voor een meisje: vind ik zowel een stoere maar ook heel lieve naam Dani voor een jongen: (eigenlijk vind ik Daan dan gewoon mooier) heb hierbij niet direct een beeld in mijn hoofd, ik vind de naam wel minder jongensachtig maar het is een leuke jongensnaam
voor een meisje, leuk! en dat terwijl mijn man Dani (Daniel) heet maar voor een jongen vind ik het een beetje uit de tijd. was een tijdje heel poplulait door die voetballer maar nu zijn dit soort namen juist leuk voor meisjes mijn mening dan he