Hallo allemaal, Ik ben nieuw op het forum! Ik lees al langere tijd mee maar vond het nu wel eens tijd worden om zelf een account aan te maken. Ik ben 23 jaar en sinds januari gestopt met de pil. De maanden erna zijn mijn vriend en ik niet heel serieus bezig geweest met een kindje, ook omdat mijn cyclus niet op orde was(laatste keer nog steeds niet).Deze maand hebben we besloten er wel echt voor te gaan en ik loop meteen tegen een 'probleempje'aan waar ik jullie hulp bij kan gebruiken. Ik hoop dat ik op het goede subforum zit zo. 18 april ben ik voor het laatst ongesteld geweest en ik ben vrij snel daarna begonnen met ovulatietesten(geen temperaturen). Deze waren steeds negatief, tot 2 dagen terug nog. Gisteren moest ik echter de hele dag werken en heb ik niet kunnen testen maar vandaag testte ik wel weer en hij was heel erg positief(knalpaars). Ik gebruik testen van sensitest. Nou tot zover dus mooi, een positieve test. Echter heb ik gisteren ook de hele dag een opgeblazen gevoel gehad en pijn aan de linkerkant bij mijn eistok maar vandaag had ik pas een positieve test.. Mijn vraag is nu: is mijn eisprong al geweest of zit hij er nog aan te komen? ik heb geen buikpijn meer sinds vannacht. de hele maand hebben we om de dag geklust, gister avond ook nog. Ik ben een beetje bang dat ik mijn ei gemist heb nu, ondanks de positieve test...en onze kans gemist heb. Alvast bedankt! nu ga ik verder neuzen op dit forum.
als je test nu weer duidelijker is moet je ei nog komen...het zou makkelijker zijn als je een foto zou plaatsen van je testen kunnen we meekijken
Dit is van de voorafgaande dagen, zo zagen ze er steeds uit. test streep was licht maar je zag hem steeds wel. Steeds om 12 uur getest http://www2.picturepush.com/photo/a/13197850/640/13197850.jpg En deze is van vanmiddag(12 uur)http://www1.picturepush.com/photo/a/13197784/640/13197784.jpg Ik heb dus gisteren niet getest maar had wel pijn.
volgens de gebruiksaanwijzing is de tweede de controle lijn(bij dat groene) en de eerste de test lijn. Je ziet dus op de eerste foto dat de testlijn heel licht is en op de tweede ineens heel donker..
Oh ja hahahaha dan is die tweede idd je knaller!! Binnen 48 uur heb je je ei dus zeker sex hebben vanavond en morgen ook nog.
Nou pas als je een kmaller hebt springt je ei....wel kan het zo zijn dat je vannacht of gisteravond ook al een knaller had .... Je ei kan vrij snel springen .. Dus wie weet! Over 2 weken iig nod.
kan je ei zijn geweest en dat je test al knalpositief was snachts en dat je op het eind van je LH piek was Kan ook zijn dat je ei bijna op springen was vaak (niet bij iedereen) begint eipijn voordat hij springt Heb je nog doorgetest totdat hij negatief was?
Nou, ik heb de zaterdag nog getest en toen was hij nog net zo positief als vrijdag. Gisteren niet getest en zonet wel weer. Nog steeds positief, al is de eerste lijn(de teststreep) niet meer zo paars als vrijdag en zaterdag. De test en controle lijn hebben nog steeds wel duidelijk dezelfde roze streep, de een is niet lichter als de ander.. Snap er niks meer van!
Je eisprong is binnen nu en 48h Waarschijnlijk is je pijn groeipijn geweest Bij mij was t zo, zodra mn ei sprong werd de test lichter
oke! wanneer is het dan handig om weer te testen? morgen en overmorgen nog of gewoon twee dagen overslaan en daarna nog een keer? Daarna zou hij weer negatief moeten worden toch?
View attachment 329049 Mijn eerste test. tot 29 mei zagen ze er zo uit View attachment 329050 Zo zagen de testen er 31 en 1 juni uit In het volgende bericht komt die van vandaag..
View attachment 329051 en deze is van vandaag..beetje onduidelijk want hij was al ingedroogd maar de strepen waren even helder.
ja je ei geweest meid 31/1 juni een knaltest dan springt je ei binnen 24/48 uur vanaf je 1e positieve test 31 mei dus!! succes op het eeuwige lange wachtbankje
morgen en overmorgen.. als je zegt dat hij nu al weer even donker is, betekend het dus dat hij al lichter is als je vorige testje.. Als je ze nog hebt, leg ze eens onder elkaar en maak dan nog eens een foto Dan kun je het verschil duidelijker zien