View attachment 329032 ik weet niet of de foto erbij is ken dit nog allemaal niet goed , maar mijn vraag dus , ik ben nog maar net gestopt met de pil en eigenlijk nog niet van plan om al direct met ovutesten te beginnen (dat was toch de bedoeling ) maar ik voelde me toch zo een steken in de streek van mijn eierstokken dat ik vandaag toch eens een testje deed en daar kwam dit dus uit ... is dat al positief of nog niet echt ? kan het ook een valse test zijn omdat ik nog niet zo lang gestopt ben met de pil ? alvast bedankt voor het meekijken grtjs xxx
Nee die is niet positief teststeepje moet nog donkerder als de controle streep zijn! Nog even door testen dus
o bedankt annet1985 en moet ik dan gewoon morgen nog eens testen of 1 dag overslaan ? sorry dat ik misschien stom overkom maar ik ben hier echt nog niet mee vertrouwd en jij alvast proficiat met je zwangerschap
ok moet ik dan morgen terug testen of dag overslaan ? ben gewoon verbaasd van mezelf dat ik na 14 jaar pilgebruik toch dit voel ... dacht zeker dat het een ontpilverschijnsel was ... nu maar hopen dat die1 van de dagen knalpositief is
Dag overslaan is alleen zinvol als je wil zien of een zwangerschapstest oploopt. Bij ovu testen moet je eigenlijk elke dag testen. Welk merk heb je? Kruidvat lijkt t op.. Die zijn qua ovulatie testen niet zo heel goed.. Veel succes!
Zou ik niet doen.. T is pas je eerste x met ovu testjes. Elke dag rond dezelfde tijd en proberen om de dag te klussen vanaf nu Als t zwanger worden moeilijk blijkt kun je altijd nog geld uitgeven aan testjes en meerdere keren per dag testen
oei ja zijn van de kruidvat , zijn die niet zo goed nee? oei dat wist ik niet ... hmmm welke kan ik dan wel best nemen ? @smiley3 is deze al bijna donker of gewoon tot morgen wachten dan? voel constant steken in mijn linker eierstok ..
ok bedankt . dan doe ik er morgen rond de middag nog 1 en dan zien wel wel en goed klussen zal dan de boodschap zijn
Deze is nog lang niet net zo donker Maar kv testten staan idd niet heel best aangeschreven hier op je vraag welke er goed zijn sensitest en z&k testten beide niet duur en goede ervaringen van meiden hier (zou alleen niet de gevoelige nemen)
Alles behalve kruidvat Ik zou nu niet meer wisselen nu van merk. Maar als je ze weer wil gebruiken zou ik een ander merk kiezen. Ik vond zwanger en kids wel fijn
ok bedankt meiden ,zal nu de deze maar verder gebruiken stom dat ik ze moet weg gooien en als ik ze nog eens zou gebruiken in de toekomst zal ik er zeker andere nemen bedankt voor de tip !! maar ik vraag me wel af wat er dan niet goed is aan die testen? geven ze valse strepen of ? grtjs
Volgens mij blijven ze positief. of worden net niet positief.. Een ovu test is positief als de strepen even donker zijn. En je kan nu ook van je symptomen uitgaan. Verdwijnen je steken, dan is je ei gesprongen. In dat geval moet de test lichter worden. Veel succes!
bedankt voor de informatie ja ga inderdaad nu van men symptomen uitgaan als de steekjes stoppen dan is ie geweest he , nu dus maar gewoon lekker klussen de komende dagen . ga de testen nu komende dagen nog wel gebruiken gewoon om te kijken of er iets verandert of niet grtjs