Hallo dames! Ik wil graag iets moois boven het bedje hangen nu zijn die hemeltje allemaal ver boven de 100 euro. Nu zag ik bij babydump een klamboe liggen van 40 euro de medewerkster zei dat het gewoon boven het bedje mag hangen omdat het niet zo'n goedkope van de ikea is. Wat hebben jullie?
Ik heb een hemeltje van Cottonbaby, echt heel schattig..Vind een hemeltje persoonlijk mooier dan een klamboe.
Ik heb zelf eentje gemaakt! Kosten: 9,95! ALVINE SPETS Gordijn 2 st. - IKEA Ik heb slechts 1 deel hoeven te gebruiken en het is prachtig geworden. Krijg er veel complimentjes over Misschien is dat dan ook voor jou een idee?
Hier ook een klamboe vd babydump en ik vind het prachtig!! Vind een hemeltje wat te klassiek..heb ook een moderne babykamer..maar smaken verschillen natuurlijk..
Ik heb geen hemeltje van Cottonbaby maar wel heel veel andere spullentjes echt super schattig. Hemeltjes van Cottonbaby vallen trouwens mee qua prijs nog geen 70 euro.. Hemeltje ruit van het merk Cottonbaby - Villa Vrolijk Babystore
Dat zijn inderdaad erg mooie gordijntjes!! Heb je er ook een foto van toevallig hoe jouw hemeltje is geworden??
ik heb geen van beide gebruikt. Vond het niet nodig, het is meer voor de sier. Klamboe vind ik idd ook wat moderner, een hemeltje vind ik klassieker. Ik wilde eerst een klamboe, maar later van gedachten veranderd. Kamer was al mooi genoeg zonder klamboe succes ermee!
waarom zou die niet mogen ik heb die van ikea hangen haha en vind hem erg leuk omdat ik de wolkjes lamp ook heb haha zou niet weten waarom hij niet zou mogen eerlijk gezegt
Waar kan ik een hemeltje voor de Stokke wieg kopen? Ik wil niet de originele van Stokke (deze vind ik niet mooi) Groeten Jane
Ik heb een hemeltje, vind een klamboe persoonlijk niet mooi.. (een klamboe/hemeltje is voor een baby wat meer geborgen dus heeft wel zin en niet alleen voor de leuk)