Wilde net inloggen in mijn hotmail account maar krijg de foutmelding: u heeft geen toegang tot uw Windows Live Hotmail-account. Nou lekker dan. Weet dus niet of dat tijdelijk is of dat het alleen aan die van mij ligt? Nog meer mensen met hetzelfde probleem? Dan weet ik iig of het puur en alleen aan die van lij ligt? Groetjes, Jessy
Hmmm..ik baal er zó van! Kon er 2,5 uur gelden nog in, druk bezig een brief aan het typen (heb daar dus serieus waar 2,5 uur over gedaan) en ik wil m verzenden, lukt het niet! Dus ik denk nog..braaf opslaan in concepten, lukt dat ook niet! Dan maar pagina opslaan in mijn documenten, je raad het al..niet dus! Dan pagina verzenden via outlook, dat ging dan wel weer maar waarschijnlijk is de getypt tekst niet leesbaar..bleeeeeeeeech!
Er staat in de foutmelding dat het niet ligt aan je account, maar aan de server waarop jouw account zich bevindt. Gewoon ff afwachten tot ze het daar gemaakt hebben he...
nee dat stond er niet bij. Die foutmelding heb ik idd wel vaker gehad. Hier stond dus echt alleen in dat ik geen toegang had. Maar inmiddels dus wel, maar die brief? Nergens te bekennen meer. Nomaal gesproken zou het me geen kak interesseren maar hier had ik zo mn best op gedaan dat ik er echt echt echt van baal Maar goed, nix aan te doen.
zal het aan het weer liggen hier ook problemen maar niet met hotmail, ik startte internet op en kreeg alleen maar een witte pagina, over het hele scherm, dus kon ook niet naar start menu. moest ctrl alt delete doen om eruit te komen. kreeg toen een pagina met allerlei mogelijkheden waaronder afmelden, dus opnieuw opgestart, weer hetzelfde gedoe. heb toen internet opgestart via een picto in de onderste taakbalk en toen deed ie het wel..... maar heb nu nog steeds die witte pagina staan, die ik dus niet af kan sluiten.......... herkent iemand dit/ o ja, die pagina met mogelijkheden daar stond ook zoiets als vergrendelen, zou ik daar iets aan verprutst kunnen hebben? helppppppppp
nou, nu heb ik dus ook problemen met hotmail. precies zoals jesse had. maar ik zet hem weer ff bovenaan omdat ik ook hoop dat iemand mijn andere probleem zoals hier boven beschreven herkent en een oplossing weet.