J.essy is afgeleid van Jesse en is net als N.ynke een friese naam. Met de y vinden we leuker omdat in beide namen dan een y zit en beide namen niet veel voorkomen.... Maar ja ik vind het ook wel een beetje meisjes klinken.
Ik vind de namen waaraan jullie nu denken echt zooo anders dan Nynke. Sorry dat ik het zeg maar ik vind ze echt een beetje volks, zo ook Jessy. Ik denk dat dat juist door het gebruik van de Y komt. Ik denk dat als je de Y loslaat je echt tot mooiere namen naast Nynke komt.
Qua namen denk ik aan: Fedde Hidde Thije Jelmer Boaz Joas Stijn Mats De eerste drie vind ik het beste passen.
Als ik Jessy hoor, het eerste waar ik aan denk is idd een vrouw. Ik weet dat in the usa het een unisex naam is maar toch denk ik aan een vrouw. Ik heb dat somehow ook met Jacky. Suggesties: Yoeri Yvo Wytze Tygo Waylon Yorick Kyle Wesley Jeffrey
Soms helpt het om de namen achter elkaar te lezen en uit te spreken Nynke en Yannick Nynke en Yves Nynke en Tommy Nynke en Toby Nynke en Roy Nynke en Cody Nynke en Cory Nynke en Jimmy Nynke en Antony Nynke en Gregory Nynke en Henry Nynke en Harry Nynke en Jayden Nynke en Jason Nynke en Zach Nynke en Zachary Nynke en Monty Nynke en Garry Nynke en Ryan Nynke en Dylan Nynke en Kay Nynke en Caleb Nynke en Cedric Nynke en Charlie Nynke en Christian Nynke en Cayden Nynke en Cieran Nynke en Camiel Nynke en cor Iets helemaal anders Nynke en Nathan Nynke en Lucas Nynke en Denzel Nynke en Robin Nynke en Niels Nynke en Jacob Nynke en Thomas Nynke en Daan Nynke en Simon Nynke en Gijs Nynke en Tijs
De namen die je zelf noemt vind ik zo anders dan N. Y. Nke. Dat vind ik namelijk wel een hele leuke naam, de meeste jongensnamen die je noemt vind ik niks. Dus ik ga toch proberen om wat meer Nederlands klinkende namen met een Y te suggereren. Yven Yvan Yannick Tymen / Thyme / Thymen Tymon Tygo / tycho Pyt Wytze Lysander Heel wat anders: Jorrit, vind ik gewoon leuk en past bij de naam van je dochter.
Ik vind Jessy een hele leuke naam! Dex vind ik jouw rijtje het mooiste. Mag ik vragen hoe je Jadyden uit zou spreken? Die vind ik namelijk erg bijzonder.
Om bij de J- te blijven, in i.c.m. de naam van jullie dochter: Jurre Jelle Jesse Jelte Joppe Jip Joep Jort
Oehh dat is een typefoutje . Moest Jayden zijn. We zijn er nog steeds niet uit. Alles wat ik opnoem vind mijn man niets en zelf komt hij niet echt met ideeën. Jessy is afgevallen vonden we toch te meisjes. Ik vind Jesse heel leuk. En verder hebben we nog Flynn en Caleb en Jayson. Maar alles is het dan weer net niet. Niet zoals we ons voelde bij de naam van ons dochtertje.... Ik vind het echt verschrikkelijk!
Jesse te dertien in een dozijn naam voor mij. Maar past wel prima bij Nyn.ke verder en ook een prima naam verder. Caleb by far de allermooiste! Maar vind m op het eerste gezicht niet zo 1, 2, 3 bij Nynke passen. Al zou ik er wel aan kunnen wennen denk ik! Jayson vind ik echt héél volks. Past niet echt bij Nynke vind ik (maar er zijn ook mensen die er niets om geven of namen van broertjes/zusjes bij elkaar passen of niet). Flynn zeg ik meteen JA als 'combi' met Ny.nke Mooi dat de y en n erin terugkomen. En verder vind ik het een frisse en vlotte naam
Yesten Lyo Xian Qays Mylow Lyes Liyan Jaimey Genaux Daymen Daley Byron Celian Aryen Tyago Tayron Lyon Jaxon Avery Yitse Lyno Ayron Zjeff Tyrone Myro Mayron Lux Ayko Ziano Yentel Tymeo Loyd Cyrus Yorre Zayne Ricky Nylo Luiz Yenko Yaiden Quincy Laszlo Xibe Lyaz Kyann Daryl Yeno Tybo Bryce Zenne Liyo Finley Zyon Rhyss Leyton