hoi hoi ik zit met hetvolgende.. de kleine zal zo'n 4-5 weken in het zh verblijven ivm hart-operatie.. maar wil wel al gelijk kaartjes versturen als ze geboren is.. Weet iemand een leuk gedichtje of iets dergelijks dat ze in het ziekenhuis verblijft? Of is dat niet nodig dat dat erop staat.. ? bij mn dochter hadden we dat wel gedaan.. liefs
ik zal even gaan kijken of ik wat kan vinden/bedenken( misschien ons gedichtje wat aanpassen). mijn dochtertje heeft na haar geboorte 2 weken in het ziekhuis gelegen( heeft de dag na haar geboorte een hart-operatie gehad) wij hebben er juist voor gekozen om de kaartjes pas te versturen toen we thuis waren en zeker wisten dat alles goed ging (we wisten niet hoelang het zou gaan duren, kon 1 week zijn maar kon ook een maand duren ). In ieder geval heel veel suc6 en probeer zoveel mogelijk te genieten.
dit was de onze: klein pas geboren kindje dag wonderlijk geschenk het blijft me steeds verbazen wanneer ik er aan denk dat iedereen op aarde begonnen is als jij als een pasgeboren lotje uit de levensloterij klein pasgeboren kindje hoe zal het verder gaan? in elk geval beloof ik dat we naast je zullen staan na twee weken ziekenhuis eindelijk thuis, om filevorming bij de wieg te voorkomen liever eerst even bellen.
Ik had: F verblijft nu nog in het ziekenhuis, kraambezoek ontvangen we liever over een paar weekjes thuis.
Ik ben geboren, maar mag nog niet naar huis. Mijn eerste weken verblijf ik in het ziekenhuis........ Zoiets?
Mijn nichtjes waren 10 weken te vroeg geboren, er stond niets specifiek op het kaartje, maar ipv het adres van de ouders, stond het adres van het ziekenhuis er op. Wellicht een idee?